arrow1 Pagină principală arrow1 Programe de studii arrow1 Specializări  
Noutăți
Legături rapide
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii stiintifice

Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi

360.uaic.ro - Noutati la UAIC
ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC

Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului

Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Specializări

În acord cu prevederile Procesului Bologna, începând cu anul universitar 2005-2006, structura învățământului academic cuprinde trei cicluri de studii, după cum urmează:

  • Ciclul de studii universitare de licență, cu durata de trei ani;
  • Ciclul de studii universitare de master, cu durata de doi ani;
  • Ciclul de studii universitare de doctorat, cu durata de trei ani.

Specializările din cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației sunt structurate în două mari domenii de studii de licență: Psihologie și Științe ale Educației.

Ciclul
Durata (ani)
Domeniul
Specializarea
Forma de învățământ
Ciclul I
Studii universitare de licență
3
Psihologie
Psihologie
zi
ID
Științe ale Educației
Pedagogie
zi
Psihopedagogie specială
zi
Pedagogia învățământului primar și preșcolar
zi
ID
Ciclul II
Studii universitare de master
2
Psihologie
Evaluarea, formarea și consilierea psihologică a personalului
zi
Psihologie clinică și psihoterapie
zi
Psihologie educațională și consiliere
zi
Relații umane și comunicare
zi
Terapii de cuplu și familie
zi
Științe ale Educației
Diagnoză și intervenție la persoanele cu cerințe speciale
zi
Didactici aplicate pentru învățământul primar
zi
Educație timpurie
zi
Medierea conflictelor în educație
zi
Politici și management în educație
zi
Relații și strategii interculturale
zi
Ciclul III
Studii universitare de doctorat
3
Psihologie
- cu frecvență fără frecvență
Științe ale Educației
- cu frecvență fără frecvență

ID = Învățământ la Distanță

 

Actualizat: 28 septembrie 2012
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației