arrow1 Acasă arrow1 Anunțuri  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Anunțuri

 

  • Anunțuri noi
  • Anunțuri recente
  • Anunțuri permanente
  • Arhivă anunțuri

07.12.2017
Stagii de mobilitate profesională

Destinate studenților la sfârșitul primului sau al doilea ciclu, înscriși într-o instituție membră a AUF din Europa Centrală și de Est, stagiile de mobilitate vizează familiarizarea studenților cu mediul profesional corespunzător formării lor.

  • Termen limită pentru depunere: 16 februarie 2018.
  • Publicul țintă: studenți sau masteranzi
  • Perioada de mobilitate: 1-3 luni, din aprilie până în decembrie 2018.
  • Se asigură:
    • indemnizație lunară
    • transportul dus-întors
    • asigurare de sănătate-accident-repatriere

    Mai multe detalii puteți citi, accesând linkul.

 


05.12.2017
Documentează-te pentru bursele Fulbright


29.11.2017
Probleme la facultate sau acasă? Te ajută consilierii voluntari

Voluntari ai Universității „Alexandru Ioan Cuza” oferă gratuit consiliere studenților din toți anii și de la toate facultățile pentru dificultățile pe care le întâmpină în viața de student sau în viața personală. Programările se fac online, iar întâlnirile sunt 100% confidențiale. Studenții pot apela la voluntari pentru probleme de învățare, de relaționare cu profesorii sau cu colegii, stres, anxietate, dificultăți de a lua decizii, sfaturi privind cariera, sentimente de izolare, probleme familiale sau de relație și orice altceva le afectează viața în mod semnificativ.

Rețeaua de consilieri voluntari este formată din studenți, pregătiți de către specialiștii Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți și capabili să intervină și să ghideze alți studenți în probleme de dificultate mică și medie. Pentru situațiile de o complexitate mai ridicată, studenții care au nevoie de ajutor vor avea acces la serviciile de consiliere oferite de angajații Universității, care sunt de asemenea oferite gratuit și confidențial.

Pentru a discuta cu un consilier voluntar, studenții se pot înscrie pe un formular online descriind pe scurt despre ce este vorba și momentul în care sunt disponibili pentru o discuție. De asemenea, vor putea opta, dacă doresc, între a discuta cu o persoană de sex masculin sau feminin. În funcție de disponibilitatea studentului și a consilierilor, întâlnirea va fi preluată de primul voluntar disponibil.

Accesează formularul de înscriere.

Grupul de consilieri voluntari - peer support - este constituit din 15 studenți, proveniți atât din mediul urban cât și din mediul rural, cu studii la nivel licență, master și doctorat. Grupul a participat la sesiuni de instruire dedicate începând cu luna septembrie a anului 2017, sub coordonarea psihologului Irina Șubredu, din cadrul Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți. 

Întâlnirile unu-la-unu susținute de consilierii voluntari sunt un rezultat al unei inițiative a Universității „Alexandru Ioan Cuza” de a promova incluziunea socială și a sprijini studenții aflați în risc de marginalizare socială sau abandon școlar. Proiectul Proiectul „PACT pentru incluziune: Peers, Administrativi, Consilieri, Tutori, împreună pentru creșterea echității sociale” este finanțat prin Fondul de Dezvoltare Instituțională și a mai cuprins activități precum: întâlniri și discuții cu elevi din mediul rural sau din orașe mici și cursuri dedicate profesorilor și angajaților din domeniul administrativ pentru a recunoaște studenții care au nevoie de ajutor și a putea să intervină în sprijinul lor. 


22.11.2017 | Zilele Muzeului UAIC2017

20.11.2017

ÎN ATENȚIA MASTERANZILOR ANULUI II

Masteranzii care repetă anul de studiu (indiferent de motiv) sunt așteptați la Secretariat pentru a semna contractul de studiu și procesul verbal de echivalare.


17.11.2017

ÎN ATENȚIA MASTERANZILOR ANULUI II

STUDENȚII CARE NU AU CADRU DIDACTIC COORDONATOR PENTRU LUCRAREA DE DISERTAȚIE, POT DEPUNE LA SECRETARIAT, PÂNĂ PE DATA DE 4 DECEMBRIE 2017, CEREREA PENTRU ATRIBUIREA UNUIA DIN OFICIU.


Marți, 21 noiembrie 2017, în Sala Senatului Universității, cu începere de la orele 10:00, va avea loc o întâlnire a reprezentanților de la Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași și Serviciului de Imigrări Iași cu studenții UAIC, din țări terțe, în vederea informării acestora asupra condițiilor în care pot lucra pe teritoriul României, precum și a drepturilor și obligațiilor care le revin în calitate de angajați.
Așadar, activitatea este adresată studentilor din țări terțe (inclusiv cetățeni din Republica Moldova, care nu au cetățenie română), înmatriculați la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației.

16.11.2017

15.11.2017

06.11.2017

Ești cu adevărat interesat de ce poți face după terminarea facultății?

Vino marți, 7 noiembrie, ora 14.30 în Sala Ferdinand (corp A, lângă Rectorat) pentru a discuta despre oportunitățile tale de angajare, cu specialiști din psihologie clinică, psihoterapie și din sistemul educațional românesc.

  • Psihoterapeut de cuplu și familie Andreea Muraru
    Managing Partner la Caramel Frames
  • Psiholog Nicoleta Dumitru
    Psihoterapeut și formator la Caramel Frames
    Co-fondator și formator la Introspecials.
  • Profesor Cristinel Țîrca
    Inspector școlar pentru managementul resurselor umane, ISJ Iași

Acest eveniment este organizat de Facultatea de Psihologie și Știinte ale Educației și Departamentul de servicii pentru studenți și alumni (DSSA) din cadrul Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași.


02.11.2017

Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient

Departamentul Servicii pentru Studenti si Absolventi (DSSA) din cadrul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi organizeaza marti, 21.11.2017, intervalul 13.00-15.00, trainingul gratuit "Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient". Sunt invitati sa participe doctoranzii și masteranzii care sunt interesati sa:

  • afle cum sa planifice activitatea din timpul studiilor doctorale
  • identifice pasii pe care îi pot urma pentru a-și atinge obiectivele
  • aplice strategii de analiza a literaturii stiintifice, de redactare a unui articol, a bibliografiei.

In vederea participarii la training, studentii sunt rugati sa completeze formularul.

Evenimentul va avea loc in Sala C501 din Caminul C5. In aceasta luna vom organiza, de asemenea, si o editie in engleza a acestui training, adresabil și doctoranzilor straini interesati sa participe.


31.10.2017

Echivalare la discipline

Cererile de echivalare la discipline, însotite de situatii scolare/ supliment la diploma (copie), se vor depune la Secretariatul facultatii în perioada 1-15 noiembrie 2017, program 10:00-12:00.


17.10.2017

Concurs: Bursele Sf. Dumitru

Bursele „Sfântul Dumitru” sunt oferite de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” și prof. univ. dr. Dumitru Oprea (foto), rector al universității în perioada 2000-2008.

Acestea reprezintă o recunoaștere a excelenței pe plan academic, a performanței în cadrul competițiilor științifice studențești și a implicării sociale a studenților Universității „Alexandru Ioan Cuza”. Pot candida pentru această bursă studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași înmatriculați în ciclul de învățământ de licență.

Mai multe detalii aflați accesând linkul.


10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină

În data de 16.10.2017, ora 09:00, în Sala de protocol a Cantinei „Titu Maiorescu” va fi organizată o nouă selecție a dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosare la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 16.10.2017, ora 08:00.
       Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești

În data de 25.10.2017, ora 10:00, în Căminul C10 din Complex „Codrescu” va fi organizată selecția dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosarele la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 25.10.2017, ora 08:00.
Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • studenții trebuie să locuiască în căminul pentru care au făcut mențiunea în cerere;
  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

03.10.2017
REDISTRIBUIRE LOCURI CAZARE

Studentele interesate pentru a ocupa un loc de cazare sunt așteptate în data de 4.10.2017, ora 10:00 la camera D-217 (parter, corp D). Numărul de locuri este limitat.

13.09.2017
INTERNATIONAL STUDENT CONFERENCE

Școala de Înalte Studii pentru Educatori din Vrsac (Serbia), în colaborare cu Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad (România) și Universitatea "Sv. Kliment Ohridski" din Bitola (Macedonia), organizeaza pe 14 noiembrie 2017 o conferinta - sesiune de comunicări dedicată studenților, cu axare pe tinerii care se pregătesc pentru viitoarea activitate didactică.

28.07.2017
Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între Universități se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în termen de 5 zile lucrătoare  înainte de începutul fiecărui semestru (25 - 29.09.2017).
Pentru transfer între specializări / forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.

28.07.2017
În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.
Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei).
La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

27.07.2017

Programul de granturi pentru cercetare-dezvoltare și invovare "Grantul pentru tineri cercetatori REGELE CAROL I" publicat în Monitorul Oficial nr. 441/14.06.2017 are ca scop valorizarea investiției în educație, prin atragerea studentilor către cariere profesionale în domeniul cercetării și formării, în țara noastră, a unei generații de cercetători performanți la nivel internațional, în vederea susținerii competitivității economiei naționale.
Grantul se adresează tinerilor absolvenți de liceu, care pe parcursul celor patru ani, au avut rezultate deosebite la olimpiadele naționale și internaționale.
Informații suplimentare se găsesc pe site-ul Ministerului Cercetării și Inovării.

12.07.2017

Absolvenții care au susținut licența/disertația în iulie 2017 pot ridica adeverințele de licență/disertație, până la data de 28 iulie, de la Secretariatul Facultății; pentru a dura cât mai puțin, recomandarea ar fi să se prezinte până pe data de 14 iulie.

19.05.2017

Facultatea de Științe Politice, din cadrul UBB Cluj, organizează a patra ediție a Școlii de Vară de Metode Aplicate de Cercetare Socială, în perioada 24-29 iulie 2017. Școala de vară este parte a unui program postuniversitar acreditat pentru care participanții pot obține credite transferabile. Mai multe informații pot fi găsite accesând documentul.

23.01.2017

20.01.2017

Examenele din zilele de 23 și 24 ianuarie 2017 se vor desfășura conform programării. Luni, 23 ianuarie 2017, Secretariatul Facultății va funcționa conform programului normal de lucru, iar casieria va fi închisă.

19.01.2017

În atenția studenților exmatriculați! Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 13-14 februarie 2017. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

19.01.2017

Anunț perioadă de TRANSFER! Cererile pentru transfer între specializări/ forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, se depun în perioada 13-14 februarie 2017.

13.10.2016

12.10.2016

  • Studenții de la Învățământ la Distanță pot accesa aplicația Blackboard! Detalii...

Stimați studenți ai anului 1,

Vă rugăm să completați chestionarul, care se găsește la acest link.
Chestionarul este obligatoriu de a fi completat. Termen limită pentru completarea chestionarului este 15.06.2017.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași...

...organizează, în data de 7 iunie 2017, la ora 14.00, în Aula Magna "Mihai Eminescu", o întâlnire (având caracter obligatoriu) cu studenții străini care urmează studii complete la Universitatea "Al. I. Cuza" (inclusiv cetățeni din Republica Moldova care nu au cetățenie română). Scopul acestei întâniri informarea acestora cu privire la:
  • condițiile în care pot presta activități lucrative pe teritoriul României,
  • drepturile și obligațiile care le revin în calitate de angajați.

24.11.2016

Școala de vară "Radical Definitions: State - Society - Religion", Universitatea din Graz, Austria, iulie 2017

31.10.2016

Tichete de masă! Studenții orfani de ambii părinți sau asistați de centrele de plasament, care beneficiază de alt tip de bursă decât bursa socială, pot primi tichete de masă dacă vor depune un dosar cu documente imediat ce se regăsesc pe listele cu bursieri. Detalii...

13.10.2016

Modificarea art. 58 din Regulamentul de activitate didactică pentru studii universitare de licență

05.10.2016

S-a deschis competiția pentru Bursele Sfântul Dumitru

12.10.2016
Felicitări studenților cu cele mai bune rezultate la învățătură în anul universitar 2015-2016!

Lista onorifică a premianților:
(1) Psihologie - IF și admitere an I;
(2) Pedagogie, Psihopedagogie specială și Pedagogia învățământului primar și preșcolar - IF;
(3) Studii de master.

În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 15-20 septembrie 2016. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante. (afișat 8.07.2016)

Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între universități și facultăți se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în perioada 19-23.09.2016. Pentru transfer între specializări/forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun în perioada 15-20 septembrie 2016. (afișat 8.07.2016)

 

Actualizat: 7 decembrie 2017
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației