arrow1 Acasă arrow1 Anunțuri  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Anunțuri

 

  • Anunțuri noi
  • Anunțuri permanente
  • Arhivă anunțuri

17.10.2017

Concurs: Bursele Sf. Dumitru

Bursele „Sfântul Dumitru” sunt oferite de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” și prof. univ. dr. Dumitru Oprea (foto), rector al universității în perioada 2000-2008.

Acestea reprezintă o recunoaștere a excelenței pe plan academic, a performanței în cadrul competițiilor științifice studențești și a implicării sociale a studenților Universității „Alexandru Ioan Cuza”. Pot candida pentru această bursă studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași înmatriculați în ciclul de învățământ de licență.

Mai multe detalii aflați accesând linkul.


10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină

În data de 16.10.2017, ora 09:00, în Sala de protocol a Cantinei „Titu Maiorescu” va fi organizată o nouă selecție a dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile din cantină, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosare la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 16.10.2017, ora 08:00.
       Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

10.10.2017
Selecție - burse pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești

În data de 25.10.2017, ora 10:00, în Căminul C10 din Complex „Codrescu” va fi organizată selecția dosarelor în vederea acordării burselor pentru activități sociale în campusurile studențești privind activitățile gospodărești, pentru anul universitar 2017/2018.
       Studenții interesați vor depune dosarele la Biroul Social – cam. 5, Cămin C12, până la data de 25.10.2017, ora 08:00.
Dosarele vor conține următoarele documente:

  • cerere tip,
  • copii după cărțile de identitate ale: părinților, fraților/surorilor aflați în întreținere,
  • copii după documente suplimentare, în cazuri speciale.

        Au prioritate următorii studenți:

  • studenții trebuie să locuiască în căminul pentru care au făcut mențiunea în cerere;
  • orfani de ambii părinți;
  • proveniți din Centre de plasament;
  • cu probleme sociale deosebite;
  • care provin din familii cu mulți copii.

03.10.2017
REDISTRIBUIRE LOCURI CAZARE

Studentele interesate pentru a ocupa un loc de cazare sunt așteptate în data de 4.10.2017, ora 10:00 la camera D-217 (parter, corp D). Numărul de locuri este limitat.

13.09.2017
INTERNATIONAL STUDENT CONFERENCE

Școala de Înalte Studii pentru Educatori din Vrsac (Serbia), în colaborare cu Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad (România) și Universitatea "Sv. Kliment Ohridski" din Bitola (Macedonia), organizeaza pe 14 noiembrie 2017 o conferinta - sesiune de comunicări dedicată studenților, cu axare pe tinerii care se pregătesc pentru viitoarea activitate didactică.

28.07.2017
Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între Universități se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în termen de 5 zile lucrătoare  înainte de începutul fiecărui semestru (25 - 29.09.2017).
Pentru transfer între specializări / forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.

28.07.2017
În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 14 - 20 septembrie 2017.
Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei).
La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

27.07.2017

Programul de granturi pentru cercetare-dezvoltare și invovare "Grantul pentru tineri cercetatori REGELE CAROL I" publicat în Monitorul Oficial nr. 441/14.06.2017 are ca scop valorizarea investiției în educație, prin atragerea studentilor către cariere profesionale în domeniul cercetării și formării, în țara noastră, a unei generații de cercetători performanți la nivel internațional, în vederea susținerii competitivității economiei naționale.
Grantul se adresează tinerilor absolvenți de liceu, care pe parcursul celor patru ani, au avut rezultate deosebite la olimpiadele naționale și internaționale.
Informații suplimentare se găsesc pe site-ul Ministerului Cercetării și Inovării.

12.07.2017

Absolvenții care au susținut licența/disertația în iulie 2017 pot ridica adeverințele de licență/disertație, până la data de 28 iulie, de la Secretariatul Facultății; pentru a dura cât mai puțin, recomandarea ar fi să se prezinte până pe data de 14 iulie.

19.05.2017

Facultatea de Științe Politice, din cadrul UBB Cluj, organizează a patra ediție a Școlii de Vară de Metode Aplicate de Cercetare Socială, în perioada 24-29 iulie 2017. Școala de vară este parte a unui program postuniversitar acreditat pentru care participanții pot obține credite transferabile. Mai multe informații pot fi găsite accesând documentul.

23.01.2017

20.01.2017

Examenele din zilele de 23 și 24 ianuarie 2017 se vor desfășura conform programării. Luni, 23 ianuarie 2017, Secretariatul Facultății va funcționa conform programului normal de lucru, iar casieria va fi închisă.

19.01.2017

În atenția studenților exmatriculați! Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 13-14 februarie 2017. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante.

19.01.2017

Anunț perioadă de TRANSFER! Cererile pentru transfer între specializări/ forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, se depun în perioada 13-14 februarie 2017.

13.10.2016

12.10.2016

  • Studenții de la Învățământ la Distanță pot accesa aplicația Blackboard! Detalii...

Stimați studenți ai anului 1,

Vă rugăm să completați chestionarul, care se găsește la acest link.
Chestionarul este obligatoriu de a fi completat. Termen limită pentru completarea chestionarului este 15.06.2017.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Iași...

...organizează, în data de 7 iunie 2017, la ora 14.00, în Aula Magna "Mihai Eminescu", o întâlnire (având caracter obligatoriu) cu studenții străini care urmează studii complete la Universitatea "Al. I. Cuza" (inclusiv cetățeni din Republica Moldova care nu au cetățenie română). Scopul acestei întâniri informarea acestora cu privire la:
  • condițiile în care pot presta activități lucrative pe teritoriul României,
  • drepturile și obligațiile care le revin în calitate de angajați.

24.11.2016

Școala de vară "Radical Definitions: State - Society - Religion", Universitatea din Graz, Austria, iulie 2017

31.10.2016

Tichete de masă! Studenții orfani de ambii părinți sau asistați de centrele de plasament, care beneficiază de alt tip de bursă decât bursa socială, pot primi tichete de masă dacă vor depune un dosar cu documente imediat ce se regăsesc pe listele cu bursieri. Detalii...

13.10.2016

Modificarea art. 58 din Regulamentul de activitate didactică pentru studii universitare de licență

05.10.2016

S-a deschis competiția pentru Bursele Sfântul Dumitru

12.10.2016
Felicitări studenților cu cele mai bune rezultate la învățătură în anul universitar 2015-2016!

Lista onorifică a premianților:
(1) Psihologie - IF și admitere an I;
(2) Pedagogie, Psihopedagogie specială și Pedagogia învățământului primar și preșcolar - IF;
(3) Studii de master.

În atenția studenților exmatriculați!

Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 15-20 septembrie 2016. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante. (afișat 8.07.2016)

Anunț perioadă de TRANSFER!

Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între universități și facultăți se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în perioada 19-23.09.2016. Pentru transfer între specializări/forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun în perioada 15-20 septembrie 2016. (afișat 8.07.2016)

 

Actualizat: 17 octombrie 2017
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației