arrow1 Pagină principală arrow1 Anunțuri arrow1 Anunțuri pentru studenți
Noutăți
Legături rapide
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii stiintifice

Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi

360.uaic.ro - Noutati la UAIC
ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC

Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului

Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Anunțuri pentru studenții facultății

Anunțuri noi

Anunțuri pentru cadre didactice
  • Vrei să cunoști încă o limbă străină? Înscrieri deschise pentru cursuri de limbi străine (afișat 12.02.2016)

  • În atenția studenților de la învățământ de zi! În perioada 07.12.2015 - 18.12.2015 se distribuie tichetele pentru reducerea de 50% la trenul accelerat / rapid VALABILE pentru anul calendaristic 2016. Studenții se vor adresa șefilor de grupă cu Legitimația de student pentru a completa Carnetul de cupoane. Carnetul de cupoane se ridică strict în perioada 07.12.2015 -18.12.2015! Studenții care au împlinit vârsta de 26 de ani și cei care repetă anul de studii nu beneficiază de aceste cupoane. Secretariatul. (afișat 7.12.2015) 

  • În atenția studenților exmatriculați! Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 9-11 februarie 2016. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante. (afișat 26.11.2015)

  • Anunț perioadă de TRANSFER! Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității  „Al. I. Cuza” Iași, cererile pentru transfer între universități se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în termen de 5 zile lucrătoare de la începutul fiecărui semestru (15.02 - 19.02.2016, respectiv 26.09 - 30.09.2016). Pentru transfer între specializări / forme de învățământ în cadrul facultății noastre, cererile se depun la Secretariatul facultății în perioada 9-11 februarie 2016. (afișat 26.11.2015)

  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași în colaborare cu Oracle organizează cursuri gratuite pentru studenții fără cunoștințe de informatică. Pentru început, 60 de studenți de la toate facultățile UAIC vor beneficia de cursuri introductive în Java și SQL. Află mai mult... (afișat 20.11.2015)

  • Va anunt ca a fost creata pagina de Facebook – Stagii de practica ERASMUS+ (https://www.facebook.com/Stagii-de-practica-Erasmus-507985726032209/?notif_t=page_fan). Aici vor fi postate oferte noi  de stagii, rezultate deosebite ale studentilor in urma desfasurarii stagiilor, dar si anunturile pentru viitoarele selectii organizate la nivel de fiecare facultate in parte. (afișat 2.11.2015)

  • Apelul pentru candidaturile Erasmus+ cu tarile partenere - deschis pana pe 20 octombrie 2015 (afișat 14.10.2015)

  • Fii și tu student ERASMUS! Vino la întâlnirea informativă ERASMUS+ din data de 8 octombrie 2015! (afișat 6.10.2015)

  • Felicitări studenților cu cele mai bune rezultate la învățătură în anul universitar 2014-2015: lista onorifică a premianților! Invităm studenții de la studii de licență, învățământ cu frecvență, de pe această listă, să ridice premiile de la Sala de Internet (D303) după deschiderea festivă a anului universitar și până în data de 15 octombrie 2015 (afișat 30.09.2015)

  • Deschiderea anului universitar 2015-2016 (afișat 21.09.2015)

  • În atenția studenților exmatriculați! Cererile de reînmatriculare se depun la Secretariatul facultății în perioada 14-18 septembrie 2015. Cererea va fi însoțită de chitanța de achitare a taxei de reînmatriculare (200 lei). La reînmatriculare, studenții care au datorii la taxa de școlarizare sau de reexaminare trebuie să achite toate taxele restante. (afișat 14.07.2015)

  • Anunț perioadă de TRANSFER! Conform Hotărârii Biroului Senat al Universității "Al. I. Cuza" Iași, cererile pentru transfer între universități și facultăți se vor depune individual la Secretarul Șef al Universității (cu avizele necesare) în perioada 21-30.09.2015. Pentru transfer între specializări / forme de învățământ, în cadrul facultății noastre, cererile se depun în perioada 14-18 septembrie 2015. (afișat 14.07.2015)

 

Anunțuri permanente

 

Actualizat: 12 februarie 2016
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației