arrow1 Pagină principală arrow1 Cercetare arrow1 Apariții editoriale arrow1 Curelaru Versavia  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Cărți publicate de cadrele didactice ale Facultății de Psihologie și Științe ale Educației

Curelaru Versavia

Titlu: Conceptul de sine și performanța școlară
Autor: Versavia Curelaru
Editura: Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi
Anul apariției: 2014
ISBN: 978-606-714-071-2

Descriere:
Lucrarea se constituie într-o sinteză a cercetărilor teoretice și empirice care evidențiază rolul sinelui în motivarea și autoreglarea învățării școlare. A fost analizată valoarea motivațională a dimensiunilor stabile ale sinelui (sentimentul valorii personale, competențele percepute), în raport cu cea a unor structuri mai dinamice, cum ar fi autoeficacitatea percepută. Tema tratată în acest volum este de maximă importanță pentru domeniul educațional, întrucât ea oferă un fundament științific pentru aplicațiile practice din clasă: autoreglarea eficientă a învățării, structurarea sarcinilor școlare, autocunoașterea și dezvoltarea personală, reziliența școlară. Lucrarea se adresează atât studenților de la psihologie care au nevoie de o introducere monografică în temă, cât și practicienilor (consilieri școlari și profesori diriginți) preocupați de înțelegerea cauzalității complexe a performanțelor școlare.

   

Titlu: Introducere in managementul clasei de elevi
Autori: Alois Gherguț, Ciprian Ceobanu, Georgeta Diac, Versavia Curelaru, Andrei Marian, Roxana Criu
Editura: Editura Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași
Anul apariției: 2010

Descriere:
Lucrarea de față se dorește a fi un real suport pentru cadrele didactice în devenire sau care sunt deja antrenate în programul diverselor tipuri de școli, pentru managerii instituțiilor școlare și ale altor structuri, sectoare sau organizații care sunt implicate în activități educaționale. Autorii consideră că dezbaterea unor subiecte de actualitate din domeniul managementului clasei de elevi, în perspectiva modernizării și racordării sistemului nostru de învățământ la standardele și orientările existente în alte țări dezvoltate, constituie o provocare profesională față de care oamenii responsabili ai școlii nu pot sta deoparte.
   

Pagina personală

 

Actualizat: 17 mai 2016
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației