arrow1 Pagină principală arrow1 Cercetare arrow1 Apariții editoriale arrow1 Marian Andrei  
EN


NOUTÄȚI
LEGĂTURI RAPIDE
e-Sims - programul pentru gestiunea scolaritatii BlackBoard - aplicatia pentru invatamant la distanta oferita de MediaEc Bazele de date APA - acces la articole si publicatii 
                                        stiintifice
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi 360.uaic.ro - Noutati la UAIC ALUMNI - Fundatia absolventilor UAIC
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului Colegiul Psihologilor din Romania Despre orasul Iasi
Cărți publicate de cadrele didactice ale Facultății de Psihologie și Științe ale Educației

Marian Andrei

Titlu: Dialoguri interculturale. Strategii formative de schimbare a perceptiei reciproce
Autor: Andrei Marian
Editura: Sedcom Libris
Anul apariției: 2011
ISBN: 978-973-670-430-7

Descriere:
Lucrarea Dialoguri interculturale. Strategii formative de schimbare a perceptiei reciproce isi propune sa familiarizeze cititorii cu o serie de teorii si paradigme fundamentale in demersul constientizarii, intelegerii, acceptarii si valorizarii diversitatii culturale. Prin implicatiile ei directe, dimensiunea interculturala a comunicarii este considerata sursa majora a schimbarii perceptiilor reciproce, iar studierea trainingului intercultural dezvaluie mecanismele pertinente care stau la baza dezvoltarii abilitatilor interculturale.
Volumul de fata surprinde necesitatea unei abordari integrative a diversitatii, punctand dimensiunile variabilitatii culturale, modelul invatarii interculturale si capacitatea de a negocia semnificatiile culturale si de a savarsi, in mod adecvat, comportamente de comunicare eficiente. Cartea aduce in discutie tematici interculturale care reliefeaza schimbarea atitudinala. Este vorba de fenomenul aculturatiei, adaptarea la o noua cultura si transformarile interculturale implicite. Mai mult, este explicat modul in care expectantele, stereotipurile si prejudecatile modereaza relatiile cu persoanele a caror referinta culturala este diferita. Pe fondul unui interes crescut pentru programele de formare interculturala, lucrarea se doreste a fi un real suport pentru formatorii interculturali care, aflati in fata numeroaselor provocari, trebuie sa dezvolte variate traininguri interculturale, ca strategii utile in gestionarea diferentelor culturale.

   

Titlu: Introducere în managementul clasei de elevi
Autori: Alois Gherguț, Ciprian Ceobanu, Georgeta Diac, Versavia Curelaru, Andrei Marian, Roxana Criu
Editura: Editura Universității "Alexandru Ioan Cuza" Iași
Anul apariției: 2011
ISBN: 978-973-703-591-2

Descriere:
Lucrarea de față se dorește a fi un real suport pentru cadrele didactice în devenire sau care sunt deja antrenate în programul diverselor tipuri de școli, pentru managerii instituțiilor școlare și ale altor structuri, sectoare sau organizații care sunt implicate în activități educaționale. Autorii consideră că dezbaterea unor subiecte de actualitate din domeniul managementului clasei de elevi, în perspectiva modernizării și racordării sistemului nostru de învățământ la standardele și orientările existente în alte țări dezvoltate, constituie o provocare profesională față de care oamenii responsabili ai școlii nu pot sta deoparte.
   

Pagina personală

 

Actualizat: 21 noiembrie 2011
© Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației