În perioada 6-9 septembrie 2024 se poate face înscrierea atât online cât și la sediul facultății, asistată tehnologic:
Înscrierea online
Înscrierea fizică/ online, asistată tehnologic la sediul facultății
Activitatea | Perioada | Locaţia |
---|---|---|
Înscriere online La completarea fişei este necesar a se alege DA sau NU la opţiunea "Sunt de acord să-mi fie afişat numele şi prenumele pe listele de admitere" |
6-9 septembrie 2024 | UAIC eAdmitere |
Înscrierea fizică/ online, asistată tehnologic la sediul facultății,
OBLIGATORIU! Candidații trebuie să își creeze un cont pe platforma de admitere înainte de a se prezenta la sediul facultății. Pașii pentru crearea contului sunt prezentați în ghidul de utilizare a platformei . |
6-9 septembrie 2024 | Va fi afișată |
Mijloace de transport în comun care ajung în Copou:
Tramvai
Autobuz
Mai multe informații despre transportul public din Iași găsiți AICI.
Locurile pentru Absolvenți de licee situate în mediul rural sunt locuri finanțate de la bugetul de stat dedicate absolvenților cu diploma de bacalaureat proveniți de la licee situate în mediul rural. Lista liceelor din mediul rural se găsește AICI.
Locurile destinate formării cadrelor didactice sunt locuri finanțate de la bugetul de stat și sunt repartizate programelor de studii care asigură formarea cadrelor didactice pentru specializările aferente învățământului preuniversitar.
Dacă vreți să vă înscrieți online, va trebui să vă creați cont pe platforma http://eadmitere.uaic.ro/
Puteți face acest lucru respectând pașii indicați în ghidul de utilizare a platformei : pentru început trebuie să completați formularul de înregistrare și să acceptați prelucrarea datelor cu caracter personal. Vă sfătuim ca înaintea completării formularului să vă asigurați că aveți o adresă de email validă pe care să o introduceți CORECT în formular și că aveți spațiu suficient în căsuța de email, pentru a primi mesaje. La acea adresă se va purta corespondența între dvs. și comisia de admitere de la facultate.
Dacă v-ați exprimat acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, este necesară validarea contului dvs. Accesați contul tău de email și validați adresa de email utilizată în completarea formularului.
Fiecare candidat poate avea un singur cont pe platformă, de aceea vă rugăm să folosiții o singură adresă de e-mail pentru solicitarea creării contului.
Scrieți-ne la adresa inscriere@uaic.ro dacă nu ați primit mail-ul de validare și sunteți sigur(ă) că ați introdus corect adresa de email în formularul de creare cont și ați verificat și spam-ul.
Verificați și în Spam/Junk sau în foldere precum Oferte/Actualizări, dacă nu îl vizualizați direct în Inbox. E-mailul are ca subiect „Validează adresa de e-mail” și este transmis de pe adresa inscriere@uaic.ro.
ATENȚIE! Dacă nu găsiți e-mailul de validare sau întâmpinați probleme cu crearea contului, ne puteți trimite un e-mail la adresa inscriere@uaic.ro.
Te rugăm să accesezi pagina securizată https://eadmitere.uaic.ro/ (si nu versiunea http), asigură-te că browserul acceptă cookies și șterge cache-ul browserului folosit de tine.
De asemenea, asigură-te că ai introdus corect numele de utilizator și parola.
Preînscrierea (1 aprilie-14 iulie 2024 ) nu este obligatorie. Totuși, sunt câteva avantaje ale preînscrierii și acestea sunt legate de timpul și resursele informatice consumate de tine și de echipa care se ocupă de admitere.
Înscrierile candidaților la admitere se fac (online și la sediul facultății) în perioada 6-9 septembrie 2024.
Te rugăm să verifici statusul dosarului tău. Dacă acesta este în procesul de verificare (Dosar înregistrat), nu mai poate fi editat. Dacă nu este depus, mergi în secțiunea Dosarele mele – alege dosarul pe care vrei să îl completezi, editează informațiile dorite și salvează modificările. Dacă ai fost notificat de comisie să modifici o secțiune din dosar ai acces doar la secțiunea menționată în mesaj și nu la întreg dosarul. Dacă nu poți edita te rugăm să ne transmiți:
Te rugăm să te asiguri că fișierele pe care vrei să le încarci respectă toate condițiile (format de fișier: jpg, png, pdf compatibil, dimensiunea fișierului să nu fie mai mare de 10 MB și să nu folosești diacritice în denumirea fișierelor).
Este important să știi că dosarul poate fi modificat doar în condițiile în care nu este încă trimis spre verificare (depus), de aceea asigură-te că ai completat totul corect înainte de a-l depune.
Butonul ”Finalizează și depune” este activ și apare atunci:
Dacă NU îți apare acest buton înseamnă că:
Dacă ai completat dosarul și statusul este în continuare ”Incomplet”, acesta nu poate fi depus (nu va intra în concursul de admitere). E necesar să îl completezi cu toate informațiile și documente până statusul se modifică în „Complet”. În acel moment, va apărea butonul „Finalizează și depune”, ulterior statusul fiind „Înregistrat”. Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a trimite dosarul la verificare sunt:
Pentru a evita schimburi lungi de email-uri între noi și timpi de așteptare, te rugăm ca înainte de a apăsa butonul ”Finalizează și depune” să te asiguri că ai introdus corect toate informațiile solicitate. Nu te grăbi în completarea informațiilor necesare și salvează de mai multe ori înainte de a face click pe ”Finalizează și depune”.
După ce ai făcut click pe ”Finalizează și depune”, vezi care este statusul dosarului în contul tău. Acesta ar trebui să fie acum ”Înregistrat”. Asta înseamnă că dosarul urmează să fie verificată de comisia de admitere de la facultatea la care te-ai înscris.
Dacă dosarul este în regulă și comisia îl validează, când vei intra în contul tău, vei vedea că are statusul ”Validat”. Acest lucru înseamnă că ești înscris(ă) în concursul de admitere și trebuie să aștepți afișarea rezultatelor în perioada 10-11 septembrie 2024.
Dacă dosarul nu este în regulă, comisia te va contacta și îți va spune ce să completezi / modifici. Așadar, te sfătuim să verifici platforma de înscriere și adresa de email măcar o dată pe zi în perioada înscrierilor.
Dacă dosarul tău are status ”Înregistrat” înseamnă că urmează să fie verificat de comisia de admitere de la facultatea la care te-ai înscris.
Dacă dosarul este în regulă și comisia îl validează, vei primi un mesaj prin care ți se comunică acest lucru. De asemenea, când vei intra în contul tău, vei vedea că dosarul are statusul ”Validat”.
Dacă dosarul nu este în regulă, comisia te va contacta și îți va spune ce să completezi / modifici. Când statusul este „Corecție”, dosarul necesită intervenția ta. pentru a răspunde la solicitările comisiei de admitere.
Dacă statusul dosarului tău este „Înregistrat” te rugăm să ai răbdare pentru că:
Așadar, te sfătuim să verifici platforma de înscriere și email-ul măcar o dată pe zi în perioada înscrierilor.
În perioada de preînscriere (1.04.2024 – 14.07.2024), dosarele de admitere pot fi completate de către candidați.
Poți să completezi dosarul integral, iar dacă nu ai toate informațiile/documentele necesare trebuie să revii pentru a edita/încărca documente. Nu uita să completezi toate informațiile necesare și să trimiți dosarul la verificare prin apăsarea butonului „Finalizează și depune”, începând din iulie 2024.
Procesul de verificare și validare a dosarelor va începe în data de 6 septembrie 2024 odată cu debutul sesiunii de admitere. După această dată comisiile de admitere de la fiecare facultate vor verifica dosarele din sistem.
Dacă statusul dosarului tău este ”Înregistrat” înseamnă că dosarul tău urmează să fie verificat de comisia de admitere de la facultatea la care te-ai înscris.
Dacă dosarul este în regulă și comisia îl validează, vei primi un mesaj prin care ți se comunică acest lucru. De asemenea, când vei intra în contul tău, vei vedea că dosarul are statusul ”Validat”.
Dacă dosarul nu este în regulă, comisia te va contacta și îți va spune ce să completezi / modifici. Când statusul este „Corecție”, dosarul necesită intervenția ta. pentru a răspunde la solicitările comisiei de admitere.
Așadar, te sfătuim să îți verifici contul din platforma de înscriere și email-ul măcar o dată pe zi în perioada înscrierilor.
În cazul în care email-ul cu confirmarea plății on-line nu ajunge nici in SPAM, te poți adresa celor de la euplatesc.ro la adresa suport@europayment.services pentru a-l trimite/retrimite.
De asemenea, confirmările de plată pot fi obținute și de pe site-ul euplatesc.ro
Fișierul pe care trebuie să îl atașezi fișei trebuie să conțină acel cod lung de multe cifre.
Încearcă să ștergi cache-ul browserului folosit de tine și apoi intră încă o dată în cont pentru a începe să editezi. Te sfătuim să folosești un browser compatibil cu platforma de înscriere (Edge, Firefox, Chrome)
Ai grijă să completezi toate informațiile și să încarci toate documentele solicitate așa cum este indicat pe fișă.
Ca să nu mai primești mesaje de eroare verifică:
În timp ce editezi, salvează (click pe Save/Salvare) și nu uita ce este mai important: după ce termini de adăugat tot și mai verifici o dată ce ai scris, dosarul tău ar trebui să aibă statusul „Dosar complet”, la final nu uita să apeși pe butonul ”Finalizează și depune”! Dacă nu trimiți dosarul la verificare (nu apeși butonul „Finalizează și depune”) acesta nu va ajunge să fie văzut de comisia de admitere de la facultatea la care te-ai înscris.
În acest caz, alege ca metodă de plată în platformă „scutire taxă” și încarcă documentul care atestă faptul că ești eligibil pentru scutirea taxei .
Se poate realiza plata cu cardul altcuiva, însă trebuie sa completezi formularul cu datele tale, ale candidatului la admitere.
La Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, taxa de înscriere pentru primul dosar este de 300 lei, iar pentru orice alt dosar suplimentar este 150 lei.
Conturile create pentru sesiunea de admitere din luna iulie sunt valabile și pentru sesiunea de admitere din luna septembrie.
În acest moment platforma de admitere permite doar încărcarea de documente (Preînscriere - 1 aprilie - 14 iulie 2024), urmând ca în iunie (orientativ) să puteți selecta și specializarea la care doriți să aplicați.
Da, confirmarea / retragerea locului trebuie făcută de către candidat sau de către o altă persoană, în numele candidatului, pe bază de procură notarială.
Atunci cand candidatul este din afara Romaniei, isi selecteaza tara, apoi are posibilitatea sa scrie orasul. La institutia absolvita, prima optiune este “ALTA OPTIUNE”. Daca o selecteaza, ii apare un camp liber in care sa scrie liceul absolvit.
Candidatul nu are posibilitatea de a retrage un dosar, ci trebuie sa trimita o cerere prin email catre comisie, care, in baza cererii, retrage dosarul.
CNP-ul este legat de cetatenie. Singurul CNP pe care il valideaza aplicatia este cel romanesc. Prin urmare, daca un candidat trece CNP-ul moldovenesc (sau din alta tara), cetatenia trebuie sa fie cea a tarii respective.
Probabil este o problema cu cardul, prin urmare va rugam sa faceti plata prin ordin de plata, apoi sa incarcati dovata platii in platforma.
Opțiunile vor apărea după ce va fi publicat numărul de locuri.
Datele completate pe platforma de admitere țin locul fișei de înscriere. Aceasta nu trebuie trimisă separat.
Contractul de studii se va completa online sau la facultate în funcție de tipul locului pe care ați fost admis: finanțat de la bugetul de stat sau în regim cu taxă.
Puteți consulta secțiunea După afișarea rezultatelor pentru mai multe detalii:
După afișarea rezultatelor - Licență
După afișarea rezultatelor - Master