Sari la conținutul principal
Licență
Studii de licență

Caledarul admiterii - LICENȚĂ - sesiunea SEPTEMBRIE

Locuri disponibile pentru sesiunea de admitere SEPTEMBRIE 2024 - Studii universitare de LICENȚĂ


Liste provizorii
Rezultatele finale ale concursului de admitere septembrie 2024 - LICENȚĂ

NOUProba de aptitudini Muzică şi dicţie online, adresată specializărilor următoare:

• Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF

• Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar ID

10 septembrie 2024

Proba de Muzică şi Dicţie constă în:

• Verificarea auzului muzical, simţului ritmic, memoriei muzicale şi calităţilor vocale;

• Intonarea a 1-2 cântece, la alegerea comisiei, dintr-o listă de 5 cântece prezentate de candidat;

• Reproducerea de fragmente ritmico-melodice.

Oferta de admitere

  • Au dreptul să participe la concursul de înscriere pentru studiile universitare de licență numai absolvenții cu diplomă de bacalaureat obținută în România sau echivalentă, indiferent de anul absolvirii liceului.
  • Cetățenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European și ai Confederației Elvețiene candidează la admitere în aceleași condiții prevăzute de lege pentru cetațenii români, inclusiv în ceea ce privește taxele de școlarizare.
  • Admiterea cetățenilor din statele terțe ale Uniunii Europene se realizează în baza metodologiilor special elaborate de către Ministerul Educației.
  • Admiterea românilor de pretutindeni* se realizează în baza metodologiilor special elaborate de către Ministerul Educației.

Pot fi înscrişi fără admitere la facultatea noastră laureaţi ai olimpiadelor şcolare şi ai concursurilor de nivel naţional şi internaţional conform Listei olimpiadelor şcolare şi a concursurilor de nivel naţional şi internaţional ai căror laureaţi, absolvenţi cu Diplomă de bacalaureat, au dreptul să fie admişi, pe locuri finanţate de la buget, fără susţinerea concursului de admitere .

* Din categoria românilor de pretutindeni fac parte, conform Legii nr. 299/2007 privind sprijinul acordat românilor de pretutindeni, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

  • Persoanele care îşi asumă în mod liber identitatea culturală română, persoanele de origine română şi cele aparţinând filonului lingvistic şi cultural românesc (armâni, armânji, aromâni, basarabeni, bucovineni, cuţovlahi, daco-români, fărşeroţi, herţeni, istro-români, latini dunăreni, macedoromâni, macedo-români, maramureşeni, megleniţi, megleno-români, moldoveni, moldovlahi, rrămâni, rumâni, valahi, vlahi, vlasi, volohi, macedo-armânji) care locuiesc în afara frontierelor României (R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croaţia, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria) – etnici români;
  • Românii emigraţi, fie că au păstrat sau nu cetăţenia română, descendenţii acestora, precum şi cetăţenii români cu domiciliul stabil sau reşedinţa în străinătate – diaspora.

Școlarizarea românilor de pretutindeni se realizează cu respectarea strictă a capacităţii de şcolarizare, astfel:

  • fără plata taxelor de şcolarizare, dar cu bursă, la programe cu predare exclusiv în limba română;
  • fără plata taxelor de şcolarizare, dar fără bursă, la programe cu predare exclusiv în limba română;
  • cu plata taxei de şcolarizare în lei, în cuantumul stabilit pentru cetăţenii români.

Tabel domenii, specializări, forme de învățământ și limba de predare
*IF = învățământ cu frecvență, ID = învățământ la distanță
  • Domeniul de licență:
    • Psihologie
      • Specializări:
        • Psihologie, IF
        • Psihologie, ID
    • Științe ale Educației
      • Specializări:
        • Pedagogie, IF
        • Psihopedagogie specială, IF
        • Pedagogia învățământului primar și preșcolar, IF
        • Pedagogia învățământului primar și preșcolar, ID
  • Limba de predare: română
  • Durata studiior este de 3 ani.
  • Prezentare formei de studiu Învățământ la Distanță

Numărul de locuri va fi afișat ulterior.

Scroll orizontal Derulează pe orizontală
Calendarul admiterii
ActivitateaPerioadaLocaţia
Înscriere online

La completarea fişei este necesar a se alege DA sau NU la opţiunea "Sunt de acord să-mi fie afişat numele şi prenumele pe listele de admitere"

6 - 9 septembrie 2024

Conturile de acces pe platforma de eadmitere.uaic.ro vor putea fi create până cel târziu luni, 9 septembrie 2024, ora 14, completarea și finalizarea dosarelor putându-se face până la ora 15.

UAIC eAdmitere
Înscrierea fizică, asistată tehnologic la sediul facultății,

pentru candidații care nu dețin resurse proprii informatice pentru înscrierea online. Toate documentele necesare înscrierii trebuie salvate în format PDF, pe un stick de memorie.

OBLIGATORIU! Candidații trebuie să își creeze un cont pe platforma de admitere înainte de a se prezenta la sediul facultății. Pașii pentru crearea contului sunt prezentați în ghidul de utilizare a platformei .

    • vineri, 6 septembrie 2024 - între orele 9-15
    • sâmbătă, 7 septembrie 2024 - între orele 9-13
    • duminică, 8 septembrie 2024 - între orele 9-13
    • luni, 9 septembrie 2024 - între orele 9-15
Corp D, sala S7, parter, aripa dreaptă

Doar pentru specializarea Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF

Calendarul de desfăşurare a probei de aptitudini Muzică şi dicţie online, adresată specializării următoare:

• Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF

Proba de Muzică şi Dicţie constă în:

• Verificarea auzului muzical, simţului ritmic, memoriei muzicale şi calităţilor vocale;

• Intonarea a 1-2 cântece, la alegerea comisiei, dintr-o listă de 5 cântece prezentate de candidat;

• Reproducerea de fragmente ritmico-melodice.

10
septembrie 2024
online

Programările vor fi afişate pe Site

  • Programări Proba Muzică și dicție
  • Afişarea rezultatelor 11
    septembrie 2024
  • Licenţă – septembrie 2024
  • Semnarea contractului de studii (confirmarea locului) pentru candidaţii declaraţi ADMIŞI
    • 12 - 13 septembrie 2024, interval 9-12 și 14-16

    Corp D, sala

    Afişarea rezultatelor FINALE 14 septembrie 2024

    *Confirmarea locului se face de către titular (candidat) sau de către o altă persoană împuternicită, pe bază de procură notarială.

    Taxa de înscriere

    • 300 lei
    • 150 lei pentru depunerea celui de-al doilea dosar (la a doua specializare din cadrul facultății – studii universitare de licență)
      ATENȚIE ! Pe platforma de admitere - în secțiunea Efectuare plată - se va afișa suma de 300 lei pentru taxa de înscriere, indiferent dacă este primul sau al doilea dosar pe care îl depuneți.
    • Pentru a plăti suma de 150 lei pentru al doilea dosar, urmați indicațiile din secțiunea Plata prin virament bancar din Ghidul pentru plata taxei de înscriere

    Taxa de înmatriculare - pentru candidații admiși la buget

    • 100 lei

    Candidații declarați admiși pe locurile finanțate de la buget au obligația de a depune, conform calendarului stabilit de facultate, dosarul cu actele de studii în original, de a semna Contractul de studii și de a achita taxa de înmatriculare în cuantum de 100 lei. Aceasta nu se restituie în cazul renunțării la școlarizare.

    Taxa anuală de școlarizare pentru seria 2024 - 2027 - pentru candidații admiși la taxă

    • 3300 lei

    Taxa de şcolarizare se achită în patru rate astfel:

    • o primă rată la semnarea contratului de studii pentru confirmarea locului cu taxă*
    • a doua rată până la începerea sesiunii de examene din iarnă,
    • a treia rată în termen de două săptămâni de la începerea semestrului II,
    • a patra rată până la începerea sesiunii de examene din vară.

    *Candidații declarați admiși pe locurile cu taxă au obligația să achite cel puțin 30% (900 lei) din taxa de școlarizare pentru semestrul I al anului universitar 2024/2025 și să semneze Contractul de studii. Candidații care nu și-au îndeplinit aceste obligații vor fi declarați respinși. Locurile eliberate astfel vor fi ocupate de următorii candidați care îndeplinesc condițiile de admitere sau vor fi scoase la concurs într-o nouă sesiune. Candidaților admiși pe locurile cu taxă nu li se percepe taxă de înmatriculare, aceasta fiind inclusă în taxa de școlarizare.

    Ultimele medii din 2023
    Ultimele medii din 2022
    Rezultate Finale IULIE 2024
    Liste finale
    Rezultatele finale ale concursului de admitere iulie 2024 - LICENȚĂ

    Rezultate Etapa II IULIE 2024
    Liste provizorii
    Rezultatele concursului de admitere iulie 2024 etapa II - LICENȚĂ

    Rezultate Etapa I IULIE 2024
    Liste provizorii
    Rezultatele concursului de admitere iulie 2024 etapa I - LICENȚĂ

    Români de pretutindeni:

    Cum te înscrii

    Dacă vă înscrieți la mai multe facultăţi

    Întrucât candidaţii au dreptul de a se înscrie concomitent la două sau mai multe specializări, în vederea admiterii în învăţământul superior:

    • În cazul în care vă înscrieți online trebuie să aveți în vedere doar plata taxelor de înscriere la admitere la fiecare dintre facultăţi conform înstrucţiunilor de pe site-ul fiecărei facultăţi, întrucât veți duce documentele după ce sunteți admis pentru a vă confirma locul.
    • În cazul în care alegeți să vă înscrieți fizic, dosarul cu actele originale se depune la prima opţiune, iar înscrierea pentru celelalte specializări se face pe baza documentelor, prezentate în copie simplă (dacă au fost deja depuse în cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza”) sau în copie legalizată (dacă au fost deja depuse în cadrul altei universități), la care se adaugă o adeverinţă de înscriere de la facultatea unde s-a depus dosarul cu actele originale.

    După afișarea rezultatelor

    PAŞII DE PARCURS LA CONFIRMARE-LICENTA 2024

    Pentru semnarea Contractului de studii universitare: candidaţii candidaţii ADMIŞI la BUGET/TAXĂ vor completa contractul de studii în Corpul D, în perioada 12 septembrie-13 septembrie 2024

    1. Achită taxa de înmatriculare buget (100 lei) (chitanța se va încărca pe aplicația de admitere)
    2. Completează şi semnează Contractul de studii - la sediul facultăţii, Corp D
    3. Depune dosarul cu documentele solicitate:
      • original Diploma de bacalaureat, obţinută în România, sau atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D., pentru studiile efectuate în afara României.
      • original Foaia matricolă (dacă diploma de bacalaureat este din seriile mai vechi, cu mediile anilor de studiu din liceu trecute pe verso, nu mai este necesară foaia matricolă) – pentru media anilor de studii din liceu.
      • original Diploma de licenţă/absolvire, pentru absolvenţii care doresc să se înscrie la o a doua specializare.
      • Pentru studenţi/absolvenţi/exmatriculaţi Adeverinţă de la facultatea la care are/a avut calitatea de student/absolvent/exmatriculat, din care să rezulte următoarele:
        • diploma de bacalaureat, în original, este la acea facultate;
        • diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în original (pentru absolvenţi);
        • numărul de semestre urmate la buget/taxă;
        • numărul de semestre în care a beneficiat de bursă.
      • original* și fotocopie Certificat de naştere.
      • original* și fotocopie Certificat de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul).
      • original* și fotocopie Cartea de identitate (care atestă domiciliul în România) sau Paşaport (candidaţi din ţările membre UE, SEE şi Elveţia).
      • Cerere înmatriculare în an superior, în regim de plata taxei de şcolarizare, numai pentru candidaţii care au acumulat credite transferabile în calitate de student însoţită de copie după supliment la diplomă/foaie matricolă/situaţie şcolară.
      • Adeverinţa medicală tip (eliberată în ultimele 6 luni de către medicul de familie/medicul de dispensar studenţesc/medicul şcolar care să menţioneze starea de sănătate a candidatului).
      • Chitanţa de achitare a taxei de înmatriculare (100 lei) (documentul se va încărca pe aplicația de admitere).
      • două fotografii format 2/2,5.
      • Extrasul de cont bancar al candidatului (exceptând Revolut, CEC Bank, Unicredit).
      • Dosar plic
      • Pentru candidații pe locurile speciale, se va include în dosarul de concurs, dovada situației avute în vedere, astfel:
        • candidați proveniți din sistemul de protecție socială - adeverință emisă de DGASPC;
        • candidați cu cerințe educaționale speciale/dizabilități - adeverință;
        • etnici romi - adeverință emisă de asociația reprezentând interesele comunității rome;
        • candidați olimpici - diplomă atestând premiul obținut;
      • În vederea înscrierii la concursul de admitere la toate ciclurile de studii universitare şi toate formele de învăţământ, candidaţii proveniţi din categoria persoanelor cu dizabilități vor depune la dosarul de candidatură şi formularul A5 eliberat de medicul de specialitate, în baza diagnosticului/diagnosticelor stabilit(e), sau certificatul de încadrare în grad de handicap, după caz.

      Neprezentarea actelor de studii în original, din vina exclusivă a candidatului admis, în termenul stabilit de către Facultate, duce la pierderea locului şi la neînmatriculare la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi

      * Originalul documentului se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.

      IMPORTANT! Candidatul își asumă pe propria răspundere, cunoscând consecinţele administrative şi juridice (inclusiv penale) ale declaraţiilor inexacte/false, următoarele:

      • datele furnizate în fişă și documentele anexate sunt conforme cu realitatea;
      • a luat cunoştinţă de prevederile Metodologiei de admitere;
      • a luat cunoștință de faptul că taxa de înscriere nu se restituie;

      Candidatul are obligația de a completa/preciza/depune documentele solicitate de comisia de admitere, conform mesajelor primite prin comunicare la distanta in perioada comunicată. Dosarele necompletate vor fi respinse.

      Atenționare! Rugăm candidații care au dosarul cu statusul „Validat” să verifice conformitatea notelor în contul de concurs de pe platforma eadmitere.uaic.ro în secțiunea „Rezultate obținute”. În cazul în care sunt identificate neconcordanțe, vă rugăm să ne transmiteți un email pe adresa admitere.fpse@gmail.com., în care să menționați numărul dosarului și deficiența observată.

    1. Achită taxa de şcolarizare (900 lei) -TAXĂ (chitanța se va încărca pe aplicația de admitere)
    2. Completează şi semnează Contractul de studii - la sediul facultăţii, Corp D
    3. Depune dosarul cu documentele solicitate:
      • original Diploma de bacalaureat, obţinută în România, sau atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D., pentru studiile efectuate în afara României.
      • original Foaia matricolă (dacă diploma de bacalaureat este din seriile mai vechi, cu mediile anilor de studiu din liceu trecute pe verso, nu mai este necesară foaia matricolă) – pentru media anilor de studii din liceu.
      • original Diploma de licenţă/absolvire, pentru absolvenţii care doresc să se înscrie la o a doua specializare.
      • Pentru studenţi/absolvenţi/exmatriculaţi Adeverinţă de la facultatea la care are/a avut calitatea de student/absolvent/exmatriculat, din care să rezulte următoarele:
        • diploma de bacalaureat, în original, este la acea facultate;
        • diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în original (pentru absolvenţi);
        • numărul de semestre urmate la buget/taxă;
        • numărul de semestre în care a beneficiat de bursă.
      • original* și fotocopie Certificat de naştere.
      • original* și fotocopie Certificat de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul).
      • original* și fotocopie Cartea de identitate (care atestă domiciliul în România) sau Paşaport (candidaţi din ţările membre UE, SEE şi Elveţia).
      • Cerere înmatriculare în an superior, în regim de plata taxei de şcolarizare, numai pentru candidaţii care au acumulat credite transferabile în calitate de student însoţită de copie după supliment la diplomă/foaie matricolă/situaţie şcolară.
      • Adeverinţa medicală tip (eliberată în ultimele 6 luni de către medicul de familie/medicul de dispensar studenţesc/medicul şcolar care să menţioneze starea de sănătate a candidatului).
      • Chitanţa de achitare a taxei şcolarizare (900 lei) (documentul se va încărca pe aplicația de admitere).
      • două fotografii 2/2,5.
      • Extrasul de cont bancar al candidatului (exceptând Revolut, CEC Bank, Unicredit).
      • Dosar plic
      • Pentru candidații pe locurile speciale, se va include în dosarul de concurs, dovada situației avute în vedere, astfel:
        • candidați proveniți din sistemul de protecție socială - adeverință emisă de DGASPC;
        • candidați cu cerințe educaționale speciale/dizabilități - adeverință;
        • etnici romi - adeverință emisă de asociația reprezentând interesele comunității rome;
        • candidați olimpici - diplomă atestând premiul obținut;
      • În vederea înscrierii la concursul de admitere la toate ciclurile de studii universitare şi toate formele de învăţământ, candidaţii proveniţi din categoria persoanelor cu dizabilități vor depune la dosarul de candidatură şi formularul A5 eliberat de medicul de specialitate, în baza diagnosticului/diagnosticelor stabilit(e), sau certificatul de încadrare în grad de handicap, după caz.

      Neprezentarea actelor de studii în original, din vina exclusivă a candidatului admis, în termenul stabilit de către Facultate, duce la pierderea locului şi la neînmatriculare la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi

      * Originalul documentului se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.

      IMPORTANT! Candidatul își asumă pe propria răspundere, cunoscând consecinţele administrative şi juridice (inclusiv penale) ale declaraţiilor inexacte/false, următoarele:

      • datele furnizate în fişă și documentele anexate sunt conforme cu realitatea;
      • a luat cunoştinţă de prevederile Metodologiei de admitere;
      • a luat cunoștință de faptul că taxa de înscriere nu se restituie;

      Candidatul are obligația de a completa/preciza/depune documentele solicitate de comisia de admitere, conform mesajelor primite prin comunicare la distanta in perioada comunicată. Dosarele necompletate vor fi respinse.

      Atenționare! Rugăm candidații care au dosarul cu statusul „Validat” să verifice conformitatea notelor în contul de concurs de pe platforma eadmitere.uaic.ro în secțiunea „Rezultate obținute”. În cazul în care sunt identificate neconcordanțe, vă rugăm să ne transmiteți un email pe adresa admitere.fpse@gmail.com., în care să menționați numărul dosarului și deficiența observată.

    Candidaţii care au fost admişi iniţial la Taxă şi care au trecut la Buget trebuie:

    1. să achite taxa de înmatriculare la Buget (100 lei) – chitanța se va încărca pe aplicația de admitere
    2. să depună actele de studii, în original, în cazul în care nu au fost depuse în etapa I
    3. să trimită electronic, cererea de restituire a taxei de şcolarizare (900 lei), la adresa restituiritaxe.fpse@uaic.ro, ataşând documentele solicitate în cerere:
      • Cartea de identitate;
      • Dovada achitării taxei de şcolarizare (900 lei)
      • Extrasul de cont al candidatului (exceptând Revolut, CEC Bank, Unicredit).

    Candidaţii care nu semnează Contractul de studii (NU confirmă locul) vor fi declaraţi RESPINŞI.

    Lista finală a candidaţilor admişi se va afişa pe data de 14 septembrie 2024.

    1. Achită taxa de şcolarizare (900 lei) -TAXĂ (chitanța se va încărca pe aplicația de admitere)
    2. Completează şi semnează Contractul de studii - la sediul facultăţii, Corp D
    3. Depune dosarul cu documentele solicitate:
      • Original Diploma de bacalaureat, obţinută în România, sau atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D., pentru studiile efectuate în afara României.
      • Original Foaia matricolă (dacă diploma de bacalaureat este din seriile mai vechi, cu mediile anilor de studiu din liceu trecute pe verso, nu mai este necesară foaia matricolă) – pentru media anilor de studii din liceu.
      • Fotocopie Diploma de licenţă/absolvire, pentru absolvenţii care doresc să se înscrie la o a doua specializare.
      • Pentru studenţi/absolvenţi/exmatriculaţi Adeverinţă de la facultatea la care are/a avut calitatea de student/absolvent/exmatriculat, din care să rezulte următoarele:
        • diploma de bacalaureat, în original, este la acea facultate;
        • diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în original (pentru absolvenţi);
        • numărul de semestre urmate la buget/taxă;
        • numărul de semestre în care a beneficiat de bursă.
      • Cerere înmatriculare în an superior, în regim de plata taxei de şcolarizare, numai pentru candidaţii care au acumulat credite transferabile în calitate de student însoţită de copie după supliment la diplomă/foie matricolă/situaţie şcolară.
      • original* și fotocopie Certificat de naştere.
      • original* și fotocopie Certificat de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul).
      • original* și fotocopie Cartea de identitate (care atestă domiciliul în România) sau Paşaport (candidaţi din ţările membre UE, SEE şi Elveţia).
      • Adeverinţa medicală tip (eliberată în ultimele 6 luni de către medicul de familie/medicul de dispensar studenţesc/medicul şcolar care să menţioneze starea de sănătate a candidatului).
      • Chitanţa de achitare a taxei de şcolarizare (900 lei) (documentul se va încărca pe aplicația de admitere).
      • două fotografii format 2/2,5.
      • Extrasul de cont bancar al candidatului (exceptând Revolut, CEC Bank, Unicredit).
      • Dosar plic
      • În vederea înscrierii la concursul de admitere la toate ciclurile de studii universitare şi toate formele de învăţământ, candidaţii proveniţi din categoria persoanelor cu dizabilități vor depune la dosarul de candidatură şi formularul A5 eliberat de medicul de specialitate, în baza diagnosticului/diagnosticelor stabilit(e), sau certificatul de încadrare în grad de handicap, după caz.

      Dacă se doreşte retragerea dosarului, acesta se restituie titularului sau altei persoane doar cu împuternicire prin notariat.

      Vor fi declaraţi RESPINŞI candidaţii care nu au la dosarul de admitere conform art. 63, 64, 65 şi 66 din Metodologia de admitere la studii universitare de licenţă 2024-2025.

      IMPORTANT! Candidatul își asumă pe propria răspundere, cunoscând consecinţele administrative şi juridice (inclusiv penale) ale declaraţiilor inexacte/false, următoarele:

      • datele furnizate în fişă și documentele anexate sunt conforme cu realitatea;
      • a luat cunoştinţă de prevederile Metodologiei de admitere;
      • a luat cunoștință de faptul că taxa de înscriere nu se restituie;

      Candidatul are obligația de a completa/preciza/depune documentele solicitate de comisia de admitere, conform mesajelor primite prin comunicare la distanta in perioada comunicată. Dosarele necompletate vor fi respinse.

      Atenționare! Rugăm candidații care au dosarul cu statusul „Validat” să verifice conformitatea notelor în contul de concurs de pe platforma eadmitere.uaic.ro în secțiunea „Rezultate obținute”. În cazul în care sunt identificate neconcordanțe, vă rugăm să ne transmiteți un email pe adresa admitere.fpse@gmail.com., în care să menționați numărul dosarului și deficiența observată.

    Candidaţilor admişi cu taxă IF care renunţă la şcolarizare după încheierea Contractului de studii în termen de:

    • 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, se va reţine 10% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru), an universitar 2024-2025.
    • după depăşirea termenului de 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, dar înainte de începerea celei de-a doua sesiuni de admitere (06 sept 2024), li se va reţine 15% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru).
    • Candidaţii admişi la învăţământ cu frecvenţă care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere ( după 06 sept 2024), dar înainte de începerea anului universitar li se va reţine 20% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru).
    • Candidaţii admişi la învăţămţământ cu frecvenţă, care se retrag după începerea anului universitar nu li se mai restituie taxa de şcolarizare

    Candidaţilor admişi cu taxă ID care renunţă la şcolarizare după încheierea Contractului de studii în termen de:

    • 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, se va reţine 10% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru), an universitar 2024-2025.
    • după depăşirea termenului de 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, dar înainte de începerea celei de-a doua sesiuni de admitere (06 sept 2024), li se va reţine 15% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru).
    • Candidaţii admişi la învăţământ la distanţă care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere ( după 06 sept 2024), dar înainte de începerea anului universitar li se va reţine 20% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1.650 lei/semestru).
    • Candidaților admiși la învățământ la distanţă, care se retrag după începerea anului universitar, li se aplică prevederile contractului de studii.

    Beneficii

    Printre punctele forte ale Facultăţii de Psihologie și Științe ale Educației de la Iaşi pot fi menţionate următoarele:

    • Cadrele didactice au o vastă expertiză de cercetare ştiinţifică, expertiza probată de un număr mare de lucrări publicate şi de derularea constantă a unor proiecte naţionale şi internaţionale;
    • Cadrele didactice au şi o consistentă experienţă practică asociată disciplinelor pe care le predau studenţilor;
    • În cadrul facultăţii funcţionează funcţionează două asociaţii studenţeşti care organizează o varietate de activităţi de dezvoltare academică, profesională şi personală.
      Asociaţia Studenţilor Psihologi şi Pedagogi ; E-TEAM

    Pentru seria 2023-2026

    Fișele disciplinelor pentru anul universitar 2023-2024

    Diploma emisă de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” este recunoscută automat de cele peste 500 de universităţi din străinătate care au încheiate parteneriate cu instituţia noastră. În România, diploma UAIC nu este doar recunoscută, ci şi preţuită – fiind garanţia absolvirii studiilor într-una dintre cele mai prestigioase universităţi din ţară.