Admitere Licenţă, iulie 2018

I. Cine se poate înscrie?

* Din categoria românilor de pretutindeni, fac parte:

  1. Persoanele care îşi asumă în mod liber identitatea culturală română, persoanele de origine română şi cele aparţinând filonului lingvistic şi cultural românesc care locuiesc în afara frontierelor României (R. Moldova, Albania, Bulgaria, Croaţia, Grecia, Israel, Macedonia, Serbia, Ucraina, Ungaria) – etnici români;
  2. Românii emigraţi, fie că au păstrat sau nu cetăţenia română, descendenţii acestora, precum şi cetăţenii români cu domiciliul stabil sau reşedinţa în străinătate – diaspora.

II. Calendarul admiterii – sesiunea iulie 2018

Activitatea Perioada Interval orar Locaţia
Înscriere (depunerea dosarelor)
ÎNSCRIERILE SE POT FACE ŞI ONLINE!
16-20 iulie 2018 9-18 D4
21 iulie 2018 9-13
Susţinerea probei de aptitudini pentru specializarea Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar (IF/ID) 23 iulie 2018 8-20 D301
24 iulie 2018 11-20
Afişarea rezultatelor (etapa I) 25 iulie 2018 Avizier+site facultate
Semnarea contractului de studii (confirmarea locului) pentru candidaţii declaraţi ADMIŞI în etapa I 25-27 iulie 2018 9-12
13-16
D206
Afişarea rezultatelor (etapa II) 28 iulie 2018 Avizier+site facultate
Semnarea contractului de studii (confirmarea locului) pentru candidaţii declaraţi ADMIŞI în etapa II 30-31 iulie 2018 9-12
13-16
D206
Afişarea rezultatelor FINALE 1 august 2018 Avizier+site facultate
Locurile rămase NEOCUPATE se vor scoate la concurs în sesiunea Septembrie!
Înscrierea 10-12 sep. 2018
Selecţia candidaţilor şi afişarea rezultatelor 13 sep. 2018
22.07.2018

SPECIALIZAREA: PEDAGOGIA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR ŞI PREŞCOLAR (IF şi ID)
Programarea candidaţilor la proba de aptitudini
Candidaţii sunt rugaţi să se prezinte cu 60 de minute înainte de ora programată pentru începerea probei.

III. Oferta facultăţii în anul universitar 2018-2019 pentru studii de licenţă

a. Domenii, specializări, forma de învăţământ şi durata studiilor

Domeniul Specializarea Forma de învăţământ* Durata studiilor
Psihologie Psihologie IF ID 3 ani
Ştiinţe ale Educaţiei Pedagogie IF 3 ani
Pedagogie socială IF 3 ani
Psihopedagogie specială IF 3 ani
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF ID 3 ani

* IF = învăţământ cu frecvenţă (zi), ID = învăţământ la distanţă

b. Număr de locuri

Cetăţeni româniAbsolvenţi licee situate în mediul ruralCandidaţi etnie rromăRomâni de pretudindeni

Cetăţeni români

Domeniul de licenţă Specializarea Forma Număr locuri Taxă Total români
Buget+Taxă
Locuri repartizate statistic 2018/2019 Domenii prioritare de dezvoltare ale României Locuri destinate formării cadrelor didactice Total BUGET ROMÂNI/ UE/SEE
Psihologie Psihologie IF 117 3 120 168 288
Psihologie ID 100 100
ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI Pedagogie IF 35 1 36 20 56
Pedagogie socială IF 30 30
Psihopedagogie specială IF 44 1 45 20 65
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF 29 1 69 99 17 116
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar ID 60 60
TOTAL 225 6 69 300 415 715

Absolvenţi de licee situate în mediul rural

Domeniul de licenţă Specializarea Forma Nr. locuri
Psihologie Psihologie IF 3
Psihologie ID 0
ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI Pedagogie IF 2
Pedagogie socială IF 0
Psihopedagogie specială IF 3
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF 3
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar ID 0
TOTAL 11

Candidaţi de etnie rromă

Domeniul de licenţă Specializarea Forma Nr. Locuri
Psihologie Psihologie IF 1
Psihologie ID
ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI Pedagogie IF 1
Pedagogie socială IF
Psihopedagogie specială IF 1
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF 1
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar ID
TOTAL 4

Candidaţi români de pretudindeni*

Domeniul de licenţă Specializarea Forma Nr. Locuri
Buget, cu bursă Buget, fără bursă Total buget români de pretudindeni Taxă Total români de pretudindeni,
Buget+Taxă
Psihologie Psihologie IF 3 2 5 2 7
Psihologie ID 0 0 0 0 0
ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI Pedagogie IF 0 0 0 1 1
Pedagogie socială IF 0 0 0 1 1
Psihopedagogie specială IF 0 0 0 1 1
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar IF 0 0 0 0 0
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar ID 0 0 0 0 0
TOTAL 3 2 5 5 10

* Detalii privind admiterea candidaţilor români de pretutindeni pot fi obţinute accesând următorul link.

c. Ultimele medii de admitere de anul trecut

Specializarea Sesiunea
iulie 2017 septembrie 2017
Etapa1 Etapa 2 Rezultate finale Etapa1 Rezultate finale
buget taxă buget taxă buget taxă buget taxă buget taxă
Psihologie – IF 9,16 8,83 8,96 8,51 8,95 8,53 6,50 6,50
Psihologie – ID 7,86 7,81 7,81 9,57 9,30
Pedagogie – IF 8,15 7,96 7,58 6,81 7,26 6,96 7,16 6,01
Pedagogie socială – IF 6,01 6,01 6,01 6,13 6,48
Psihopedagogie specială – IF 8,41 8,18 7,80 7,43 7,43 9,28 6,71 9,12 6,71
Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar – IF 8,31 8,11 8,16 7,96 8,15 7,96 8,53 8,53
Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar – ID 8,29 8,26 8,26

d. De ce să studiezi la noi

Printre punctele forte ale Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei de la Iaşi pot fi menţionate următoarele:

  • Cadrele didactice au o vastă expertiză de cercetare ştiinţifică, expertiza probată de un număr mare de lucrări publicate şi de derularea constantă a unor proiecte naţionale şi internaţionale;
  • Cadrele didactice au şi o consistentă experienţă practică asociată disciplinelor pe care le predau studenţilor;
  • În cadrul facultăţii funcţionează două asociaţii studenţeşti care organizează o varietate de activităţi de dezvoltare academică, profesională şi personală;
  • Se acordă burse pentru studenţii care vor să studieze (temporar) la universităţi din străinătate.

e. Ce discipline se studiază la noi

Specializarea PSIHOLOGIE

ANUL I ANUL II ANUL III
Introducere în psihologie
Statistică
Metode de cercetare în psihologie
Istoria psihologiei
Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Analiza computerizată a datelor
Psihologia educaţiei
Practică de specialitate
Limba străină
Educaţia fizică
Psihologie socială
Psihologie experimentală
Psihologia dezvoltării
Psihologia personalităţii
Introducere în consilierea psihologică
Psihodiagnostic
Psihologia vârstelor
Psihologia sănătăţii
Neuropsihologie
Logopedie
Introducere în psihanaliză
Practică de specialitate
Limba străină
Psihodiagnostic
Psihologia personalului
Consiliere şi orientare în carieră
Psihologia mediului
Psihologie judiciară
Psihologia publicităţii
Psihologia cuplului şi a familiei
Psihologia rezilienţei
Psihologie organizaţională
Introducere în psihoterapie
Psihologia grupurilor sociale
Psihopatologie
Psihologie cognitivă
Profile atipice de dezvoltare
Psihopedagogia comportamentului deviant
Psihologia rezolvării conflictelor

Specializarea PEDAGOGIE

ANUL I ANUL II ANUL III
Fundamentele pedagogiei
Fundamentele psihologiei
Fundamentele psihopedagogiei speciale
Psihologia educaţiei
Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Teoria şi metodologia curriculum-ului
Istoria pedagogiei
Psihologia vârstelor
Psihologia personalităţii
Practică de specialitate
Limba străină
Educaţia fizică
Teoria şi metodologia instruirii
Metodologia cercetării educaţionale
Psihopedagogia creativităţii şi talentelor
Paradigme şi teorii contemporane ale educaţiei
Consiliere educaţională
Pedagogia învăţământului preşcolar şi primar
Teoria şi practica parteneriatului educaţional
Teoria şi practica evaluării
Pedagogia comunicării
Pedagogie socială
Educaţia pentru cetăţenie democratică
Consiliere vocaţională
Logopedie
Limba străină
Managementul proiectelor educaţionale
Educaţia adulţilor
Filosofia educaţiei
Didactica ştiinţelor educaţiei
Instruire asistată de calculator
Practică pedagogică
Educaţie interculturală
Managementul clasei de elevi
Antropologia educaţiei
Strategii diferenţiate şi incluzive în educaţie
Etică şi deontologie pedagogică
Alternative educaţionale

Specializarea PEDAGOGIE SOCIALĂ

ANUL I ANUL II ANUL III
Fundamentele pedagogiei
Psihologie socială
Psihologia personalităţii
Psihologia educaţiei
Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Introducere în pedagogie socială
Teoria şi metodologia curriculum-ului
Asistenţa psihopedagogică a persoanelor aflate în situaţii de risc
Sociologia educaţiei
Practică de specialitate
Limba străină
Educaţia fizică
Teoria şi metodologia instruirii
Metodologia cercetării educaţionale
Teoria şi practica evaluării
Designul programelor afterschool
Educaţia dincolo de şcoală
Educaţia pentru cetăţenie democratică
Comunicare şi mediere în educaţie
Proiectarea, dezvoltarea şi evaluarea programelor educaţionale
Consiliere pentru dezvoltare personală
Etică şi deontologie pedagogică
Atelier de arte vizuale
Atelier de abilităţi practice
Limba străină
Filosofia educaţiei
Pedagogia comunităţii
Managementul proiectelor comunitare
Educaţia adulţilor
Didactica ştiinţelor educaţiei
Practică pedagogică
Educaţie pentru diversitate culturală
Managementul clasei de elevi
Antropologie socială
Politici sociale şi educaţionale
Practică pedagogică şi practică de specialitate în relaţie cu licenţa
Atelier de artă dramatică
Atelier de muzică şi mişcare

Specializarea PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ

ANUL I ANUL II ANUL III
Fundamentele pedagogiei
Fundamentele psihologiei
Fundamentele psihopedagogiei speciale
Psihologia educaţiei
Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Teoria şi metodologia curriculum-ului
Anatomie, fiziologie şi genetică umană
Psihologia vârstelor
Psihologia personalităţii
Practică de specialitate
Limba străină
Educaţia fizică
Teoria şi metodologia instruirii
Teoria şi metodologia evaluării
Metodologia cercetării psihopedagogice
Psihodiagnostic
Psihopedagogia deficienţelor de auz
Psihopedagogia deficienţelor de intelect
Psihopedagogia deficienţelor neuro-psiho-motorii
Strategii diferenţiate şi incluzive în educaţie
Psihopedagogia deficienţelor de vedere
Psihopedagogia persoanelor cu tulburări asociate
Limba străină
Logopedie
Didactica activităţilor din învăţământul special şi integrat
Instruire asistată de calculator
Psihopedagogia comportamentului deviant
Asistenţa psihopedagogică a cuplului şi a familiei
Psihologia sănătăţii
Dificultăţi de învăţare
Introducere în psihoterapie
Consiliere psihopedagogică
Managementul clasei de elevi
Practică pedagogică
Evaluare şi intervenţie psiho-educaţională la persoanele cu CES
Orientarea şcolară şi profesională a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale

Specializarea PEDAGOGIA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR ŞI PREŞCOLAR

ANUL I ANUL II ANUL III
Fundamentele pedagogiei
Fundamentele psihologiei
Fundamentele psihopedagogiei speciale
Psihologia educaţiei
Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale
Teoria şi metodologia curriculum-ului
Istoria pedagogiei
Psihologia vârstelor
Psihologia personalităţii
Practică de specialitate
Limba străină
Educaţia fizică
Teoria şi metodologia instruirii
Metodologia cercetării educaţionale
Limba română
Matematică
Didactica activităţilor matematice pentru învăţământul preşcolar şi primar
Teoria şi practica evaluării
Pedagogia învăţământului preşcolar şi primar
Literatura pentru copii
Pedagogie socială
Practică pedagogică în învăţământul preşcolar
Limba străină
Didactica activităţilor de educare a limbajului
Didactica limbii şi literaturii române pentru învăţământul primar
Didactica istoriei, a geografiei şi a educaţiei civice
Cunoaşterea mediului şi didactica ştiinţelor
Instruire asistată de calculator
Practică pedagogică în învăţământul primar
Educaţie plastică şi educaţie muzicală. Elemente de didactică
Didactica educaţiei fizice
Didactica abilităţilor practice
Managementul clasei de elevi
Puericultură şi igiena copilului
Psihopedagogia copiilor cu abilităţi înalte
Logopedie

f. Facilităţi oferite de facultate studenţilor

Pentru a afla ce facilităţi oferă facultatea (burse, cazare, mobilităţi de studiu şi / practică, tabere etc.), puteţi accesa link-ul.

g. Ce poţi deveni după absolvire?

Specializarea PSIHOLOGIE

  • psiholog în domeniile: psihologie clinică şi psihoterapie, psihologia muncii, consiliere şcolară şi vocaţională;
  • profesor de sprijin în cadrul unor programe individualizate de învăţare;
  • logoped;
  • referent resurse umane;
  • profesor în învăţământul gimnazial.

Specializarea PEDAGOGIE

  • profesor în învăţământul gimnazial;
  • profesor de sprijin în cadrul unor programe individualizate de învăţare;
  • asistent de cercetare în pedagogie;
  • logoped;
  • animator în grupuri şi organizaţii.

Specializarea PEDAGOGIE SOCIALĂ

  • terapeut ocupaţional;
  • educator pentru activităţi de resocializare;
  • designer instrucţional;
  • consilier şcolar;
  • psihopedagog;
  • art-terapeut.

Specializarea PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ

  • profesor de psihopedagogie specială (oferă servicii educaţionale elevilor cu cerinţe speciale) sau profesori de educaţie specială;
  • profesor itinerant / de sprijin (în reţeaua şcolilor incluzive);
  • profesor logoped;
  • educator specializat în instituţiile / serviciile de sprijin şi ocrotire a persoanelor cu nevoi speciale.

Specializarea PEDAGOGIA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PRIMAR ŞI PREŞCOLAR

  • profesor pentru învăţământul preşcolar şi primar.

IV. Condiţii de admitere

Domeniul Specializarea Condiţii de admitere**
(concurs de dosare)
Psihologie Psihologie 100 % media examenului de bacalaureat
Psihologie
Ştiinţe ale Educaţiei Pedagogie
Pedagogie socială
Psihopedagogie specială
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar*

(1) Probă de aptitudini (eliminatorie – admis/respins): Muzică şi Dicţie
(2) 100 % media examenului de bacalaureat

Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar*

* Pentru cele două specializări ale domeniului Ştiinţe ale Educaţiei (Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF şi Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – ID), opţiunea se face din momentul admiterii, deoarece este o filieră vocaţională care presupune o probă de aptitudini (eliminatorie – admis/respins): „Muzică şi Dicţie”. Această probă constă în:

  • Verificarea auzului muzical, simţului ritmic, memoriei muzicale şi calităţilor vocale;
  • Intonarea a 1-2 cântece, la alegerea comisiei, dintr-o listă de 5 cântece prezentate de candidat;
  • Reproducerea de fragmente ritmico-melodice.

**Criteriile de departajare pentru candidaţii cu aceeaşi medie, aflaţi pe ultimele locuri:

  • Media anilor de studii din liceu;
  • Media la disciplina Psihologie.

V. Taxe

a. Taxa de înscriere la concursul de admitere

  • 200 lei pentru primul dosar
  • 100 lei pentru al doilea dosar (în cazul în care se optează pentru a doua specializare în cadrul Facultăţii)

Informaţii utile privind taxa de înscriere a candidaţilor care se înscriu on-line pot fi obţinute accesând acest link.

b. Taxa de şcolarizare (doar pentru studenţii admişi pe locurile cu taxă)

Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2018-2019:

  • 3.000 lei (1.500 lei / semestru): pentru studenţii admişi pe locurile cu taxă, IF şi ID

Taxa de şcolarizare se achită în patru rate astfel:

  • o primă rată în termen de două săptămâni de la începerea semestrului I,
  • a doua rată până la începerea sesiunii de examene din iarnă,
  • a treia rată în termen de două săptămâni de la începerea semestrului II şi
  • a patra rată până la începerea sesiunii de examene din vară.
    Excepţie face prima rată a semestrului I din anul I care se achită imediat după afişarea rezultatelor de la admitere, la semnarea contractului.

Ocuparea locurilor la buget şi la taxă se face semestrial, în funcţie de media de la admitere (pentru semestrul I) şi în funcţie de punctajul obţinut după fiecare sesiune de examene (pentru celelalte semestre).

Programul casieriilor din corp D

Casieria din corpul D, parter – aripa dreaptă Camera D309, etaj, corp D
  • 16-20 iulie 2018, interval orar 9.00-17.00 (pauză de masă: 12.30-13.00);
  • 21 iulie – 2018, interval orar 9.00-12.00;
  • 25 iulie – 31 iulie 2018, interval orar 9.00-15.00 (pauză de masă: 12.30-13.00);
  • 10-12 septembrie 2018, interval orar 9.00-15.00 (pauză de masă: 12.30-13.00).
  • 16-20 iulie 2018, interval orar 9.00-17.00 (pauză de masă: 12.00-12.30);
  • 21 iulie – 2018, interval orar 9.00-12.00;
  • 25 iulie – 31 iulie 2018, interval orar 9.00-15.00 (pauză de masă: 12.00-12.30);
  • 10-12 septembrie 2018, interval orar 9.00-15.00 (pauză de masă: 12.00-12.30).

VI. Cum te înscrii

a. Sălile unde se fac înscrierile la admitere. Programul înscrierilor

Pentru a consulta sălile unde se fac înscrierile şi programul aferent, accesaţi link-ul.

b. Acte necesare la înscriere

*se restituie candidatului după certificarea documentului în copie de către membrii comisiei.

Notă: Întrucât candidaţii au dreptul de a se înscrie concomitent la două sau mai multe domenii/facultăţi/instituţii, în vederea admiterii în învăţământul superior, dosarul cu actele originale se depune la prima opţiune. Înscrierea pentru celelalte domenii se face pe baza documentelor mai sus menţionate, prezentate în copie, la care se adaugă o adeverinţă de confirmare că actele în original s-au depus la altă facultate/instituţie.

VII. Rezultate

Situaţia cumulată a înscrierilor

Cetăţeni româniAbsolvenţi de licee situate în mediul ruralCandidaţi de etnie rromă

Cetăţeni români (cu domiciliul în România), UE, SEE şi CE

Domeniul de licenţă PSIHOLOGIE ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI TOTAL
Specializarea Psihologie Psihologie Pedagogie Pedagogie socială Psihopedagogie specială Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar
Data Forma IF ID IF IF IF IF ID
16 iul Buget* 141 27 11 38 60 277
Taxă 27 34 61
Total români Buget+Taxă 141 27 27 11 38 60 34 338
17 iul Buget* 286 50 17 82 123 558
Taxă 48 68 116
Total români Buget+Taxă 286 48 50 17 82 123 68 674
18 iul Buget* 405 72 18 110 160 765
Taxă 89 112 201
Total români Buget+Taxă 405 89 72 18 110 160 112 966
19 iul Buget* 463 84 19 131 192 889
Taxă 132 136 268
Total români Buget+Taxă 463 132 84 19 131 192 136 1157
20 iul Buget* 543 94 20 142 208 1007
Taxă 218 166 384
Total români Buget+Taxă 543 218 94 20 142 208 166 1391
21 iul Buget* 567 98 19 144 215 1043
Taxă 250 176 426
Total români Buget+Taxă 567 250 98 19 144 215 176 1469

*Buget:

  • Locuri repartizate statistic 2018/2019
  • Locuri destinate formării cadrelor didactice
  • Domenii prioritare de dezvoltare ale României

Absolvenţi de licee situate în mediul rural

Domeniul de licenţă PSIHOLOGIE ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI TOTAL
Specializarea Psihologie – IF TOTAL PSIHOLOGIE Pedagogie Psihopedagogie specială Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF TOTAL ŞTINŢE ALE EDUCAŢIEI
16 iul 1 1 1 1 2
17 iul 2 2 1 3 4 6
18 iul 2 2 1 3 4 6
19 iul 2 2 2 2 3 7 9
20 iul 2 2 2 2 3 7 9
21 iul 4 4 2 2 3 7 11

Candidaţi de etnie rromă

Domeniul de licenţă PSIHOLOGIE ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI TOTAL
Specializarea Psihologie – IF TOTAL PSIHOLOGIE Pedagogie Psihopedagogie specială Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF TOTAL ŞTINŢE ALE EDUCAŢIEI
16 iul 1 1 1
17 iul 1 1 1
18 iul 2 2 1 1 3
19 iul 2 2 1 1 2 4
20 iul 2 2 1 1 2 4
21 iul 2 2 1 1 2 4

Rezultate (etapa I)

Rezultate în ordinea descrescătoare a mediilor Rezultate în ordine alfabetică
24.07.2018 | 11:50 Psihologie – IF 25.07.2018 Rezultate
24.07.2018 | 11:50 Psihologie – ID
24.07.2018 | 11:50 Pedagogie – IF
24.07.2018 | 11:50 Pedagogie socială – IF
24.07.2018 | 11:50 Psihopedagogie specială – IF
25.07.2018 | 10:00 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF
25.07.2018 | 10:00 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – ID

Recomandăm candidaţilor de pe listele de RESPINŞI (ÎN AŞTEPTARE) să nu-şi retragă dosarul în prima perioadă de confirmări (25-28 iul 2018) pentru a putea beneficia de un loc pe listele cu ADMIŞI, după eventualele retrageri/neconfirmări ale candidaţilor admişi iniţial.

Rezultate (etapa a II-a)

Rezultate în ordinea descrescătoare a mediilor Rezultate în ordine alfabetică
30.07.2018 | 10:20 Psihologie – IF 29.07.2018 Rezultate
28.07.2018 | 16:00 Psihologie – ID
28.07.2018 | 16:00 Pedagogie – IF
28.07.2018 | 16:00 Pedagogie socială – IF
30.07.2018 | 10:40 Psihopedagogie specială – IF
28.07.2018 | 16:00 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF
28.07.2018 | 16:00 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – ID

Rezultate finale

Rezultate în ordinea descrescătoare a mediilor Rezultate în ordine alfabetică
01.08.2018 | 11:15 Psihologie – IF 01.08.2018 | 13:00 Rezultate
01.08.2018 | 11:15 Psihologie – ID
01.08.2018 | 11:15 Pedagogie – IF
01.08.2018 | 11:15 Pedagogie socială – IF
01.08.2018 | 11:15 Psihopedagogie specială – IF
01.08.2018 | 11:15 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – IF
01.08.2018 | 11:15 Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar – ID

VIII. Ce faci după ce eşti admis

Calendarul confirmărilor pentru runda I, II.

Activitatea Perioada Interval orar Locaţia
Semnarea contractului de studii (confirmarea locului) pentru candidaţii declaraţi ADMIŞI în etapa I 25-27 iulie 2018 9-12
13-16
D206

Care sunt paşii pe care candidatul trebuie să-i parcurgă la confirmare

  1. Achitaţi, la casieria facultăţii (sau la BRD), taxa aferentă formei de finanţare la care aţi fost admis, după cum este redat mai jos.
  2. Semnaţi Contractul de studii universitare, la sala D 206 (parter, aripa stângă)
  3. Depuneţi actele de studii, în original.

Dacă sunteţi admis la taxă şi mai ocupaţi un loc la buget la o altă specializare, trebuie să aduceţi o copie legalizată după actele de studii şi o adeverinţă din care să rezulte ocuparea acelui loc la buget.

Dacă se doreşte retragerea dosarului, acesta se restituie titularului sau altei persoane doar cu împuternicire prin notariat.

Vor fi declaraţi RESPINŞI candidaţii care:

  • NU AU îndeplinit cele trei cerinţe de mai sus (punctele 1, 2, şi 3) sau
  • nu al la dosarul de înscriere actele de studii în original, conform art. 27 din Metodologia de admitere la studii universitare de licenţă /2018-2019.

Plata taxei de înmatriculare / taxei de şcolarizare

  • Candidaţii admişi la buget vor avea de plătit taxa de înmatriculare, în valoare de 50 lei.
  • Candidaţii admişi pe locurile cu taxă vor achita prima tranşă din taxa de şcolarizare, în valoare de 600 lei.

Ce trebuie să facă acei candidaţi care, în urma redistribuirilor,  trec de la taxă la buget

Candidaţii admişi pe locurile cu taxă, care după etapa de confirmare din 25-28 iulie 2018 trec pe locuri de la buget, se vor prezenta la secretariatul facultăţii în perioada 1-12 octombrie 2018, când vor achita taxa de înmatriculare. Vor prezenta la secretariat chitanţa taxei de înmatriculare şi vor depune un set de documente pentru restituirea taxei de şcolarizare achitate în luna iulie 2018:

  • cerere tip ,
  • chitanţa în original,
  • extras de cont al contului personal.

Candidaţii admişi cu taxă care renunţă la şcolarizare după încheierea Contractului de studii

Candidaţilor admişi cu taxă care renunţă la şcolarizare după încheierea Contractului de studii în termen de:

  • 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, se va reţine 10% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1500 LEI/semestru), an universitar 2018-2018.
  • după depăşirea termenului de 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului de Studii, dar înainte de începerea celei de a doua sesiuni de admitere (7-9 septembrie 2018), se va reţine 15% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1500 LEI/semestru), an universitar 2018-2018.
  • după începerea celei de-a doua sesiuni de admitere (7-9 septembrie 2018), dar înainte de începerea anului universitar, se va reţine 20% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I (1500 LEI/semestru), an universitar 2018-2018.
  • după începerea anului universitar taxa de şcolarizare prevăzută pentru confirmarea locului de admitere nu se restituie.

Candidaţii care NU şi-au indeplinit obligaţiile vor fi declaraţi RESPINŞI.

Informaţii despre procură, pentru cei care au nevoie

În cazul în care altă persoană decât candidatul solicită ridicarea dosarului de candidat are nevoie de procură.

IX. Metodologie şi regulamente

Pot fi înscrişi fără admitere la facultatea noastră laureaţii care au obţinut premiile 1, 2, 3 de la olimpiadele şcolare de ştiinţe exacte şi discipline socio-umane naţionale şi internaţionale!

X. Cazare

a. Cazare pe perioada admiterii

  • Pentru a beneficia de cazare, este necesară descărcarea şi completarea cererii de cazare . Ulterior, cererea va fi trimisă prin email la: liliana.marciuc@uaic.ro sau ana.amariei@uaic.ro, până în ora 16.00 a fiecărei zile lucrătoare. Alternativ, poate fi adusă la Direcţia Servicii Sociale Studenţeşti (Căminul C12, camera 5 – Biroul Social).
  • Puteţi beneficia de cazare în timpul admiterii în căminele C5 şi C6 din complexul studenţesc „Titu Maiorescu” şi în căminul C2 din complexul studenţesc „Târguşor Copou”.Sunaţi până în ora 16.00 pentru a rezerva o cameră.
  • Tarifele de cazare pentru absolvenţii de liceu care urmează să se înscrie la examenul de admitere sunt în cuantum de:
    • 25 lei/loc/zi în căminele C5 şi C2 şi
    • 15 lei/loc/zi în căminul C6.
  • Pentru studenţii Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, care urmează să se înscrie la examenul de admitere, tarifele de cazare sunt de:
    • 20 lei/loc/zi în căminele C5 şi C2 şi respectiv
    • 10 lei/loc/zi în căminul C6.
  • Contact informaţii suplimentare: 0232 201102 / int. 2571

b. Informaţii despre cazarea din timpul anului universitar

Program cazare – An universitar 2018/2019: clic pentru detalii.

  • Vă rugăm să acordaţi atenţie la completarea fişei de înscriere la admitere.
  • Este necesar să bifaţi opţiunea referitoare la cazare:
    1. a. dacă veţi solicita cazare pe fişa de înscriere, atunci în cazul favorabil admiterii dumneavoastră, veţi avea şansa să beneficiaţi de loc în cămin în anul universitar 2018 – 2019 în funcţie de media de admitere şi de numărul locurilor primite, cu condiţia să nu aveţi domiciliul stabil în municipiul Iaşi;
    2. b. dacă nu veţi solicita cazare pe fişa de înscriere, atunci se va considera că nu aveţi nevoie de cazare în anul universitar 2018–2019.
  • Studenţii orfani de ambii părinţi, proveniţi din casele de copii sau plasament familial beneficiază de prioritate în primirea unui loc de cazare.
  • După ce aţi fost admişi la facultatea noastră, vă rugăm să vă informaţi pe site-ul facultăţii asupra subiectului cazare: studenţii anului 1 se vor prezenta la facultate, într-o zi a lunii  septembrie 2018 la ora programată pentru a-şi alege căminul şi camera (vezi secţiunea cazare de pe site, respectiv programul de cazare).
  • Dacă sunteţi un caz special (art 14. din Regulamentul de cazare) sau orfan de ambii părinţi, proveniţi dintr-o casă de copii sau dintr-un centru de plasament familial, în perioada 3–5 septembrie 2018, între orele 10.00-12.00, la cam D 207, parter,  corp D, veţi prezenta un dosar care să conţină actele ce susţin cazul dumneavoastră (lista actelor se află pe site-ul facultăţii):
  • Studenţii orfani de ambii părinţi, cei proveniţi din casele de copii sau din centrele de plasament familial vor prezenta copii ale actelor de deces ale părinţilor sau adeverinţe doveditoare de la casa de copii sau de la centrul de plasament.

Regulamentul Serviciilor pentru Studenti

XI. Date de contact cu privire la admitere

Adresa: Str. Toma Cozma, nr. 3, 700554, Iaşi, jud. Iaşi, România

Telefon:

  • 0232-201298 (comisie de admitere)
  • 0232-201028 (secretariat)

E-mail: secretariat@psih.uaic.ro

Site-ul UAIC

Admitere.UAIC.ro