Buletin informativ – decembrie 2021
INFO-PROIECT:
Start în carieră prin master didactic
Start în carieră prin master didactic
INFO-ADMINISTRATIV
GRAFICUL ÎNTÂLNIRILOR CU GT:
- 8 decembrie 2021, 18:00 – toate specializările:
Întâlnire de lucru
Scopul: analiza activităților didactice și de consiliere desfășurate pe parcursul semestrului și discutarea unor probleme administrative

IMPLICARE ÎN TOATE ACTIVITĂŢILE PROIECTULUI
Reamintire: vă rugăm să vă conectaţi, indiferent de dispozitiv, folosind numele şi prenumele dvs. din catalog.
Verificaţi periodic pagina Master Didactic – DPPD: https://www.psih.uaic.ro/master-didactic/
INFO-DIDACTIC
DISERTAŢIA
Elemente de avut în vedere în etapa de documentare:
- redactarea unor capitole/subcapitole din lucrarea de disertaţie şi solicitarea de feedback de la profesorii coordonatori;
- documentare prin raportare la cărţi/articole de specialitate, în format print/on‑line;
- notarea trimiterilor – stil APA, după modelul (Pânişoară, 2015, p. 23) – pentru toate ideile şi exemplele selectate din lucrările de specialitate consultate;
- completarea Bibliografiei pe măsură ce accesaţi diverse surse;
- iniţierea demersului de cercetare subsumat lucrării de disertaţie.
Inspiraţie şi mult spor!
INFO-PROIECT
Activitatea de consiliere în carieră
Activitatea de consiliere în carieră
- Activitate colectivă de consiliere: 8 decembrie 2021, 18:00, on-line (Cisco Webex)
-
Activitate de informare și consiliere individualizată: miercurea şi vinerea, 17:00-18:00, cu programare transmisă prin e mail cu cel puţin o zi înainte.
Aspecte vizate:
- orientare/consiliere în realizarea disertației;
- consultanță pentru realizarea/completarea portofoliului educațional;
- abordarea altor probleme legate de dezvoltarea personală sau profesională
Manifestări ştiinţifice/Call for papers:
- https://www.fssp.uaic.ro/despre-facultate/stiri-si-evenimente/sanatatea-mintala-si-starea-de-bine-in-campus
- http://researchworld.org/Conference2021/Romania/2/ICITS/
- http://researchworld.org/Conference2021/Romania/2/ICAES/
- http://researchworld.org/Conference2021/Romania/2/ICCSP/
Recomandări de lectură:
- Chirca, R. C. (2020). Noile media şi nativii digitali. Caracteristici, tipologii şi particularităţi de învăţare. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti.
- Foloşniţă, R.; Michel, T. (2018). Abordarea pozitivă – condiţie a incluziunii şcolare. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti.
- Marin, (2020). Formarea cadrelor didactice pentru perspectiva sistemului educational incluziv. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti.
- Pânişoară, G. (coord.) (2019). E‑parenting. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti.
- Sandu, C. (2017). Strategii de comunicare persuasive în mediul educational: un demers experimental. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti.
- https://www.psih.uaic.ro/anale-psih/category/2020-volume-29/
- https://www.psih.uaic.ro/revpsihsoc/
- https://www.psih.uaic.ro/studenti/baze-date-articole/