- Ordinul MECTS nr. 5691/13 octombrie 2011 pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare a CNATDCU în vederea evaluării tezelor de abilitare şi a modelului Cererii –tip pentru susţinerea tezei de abilitare
- OMECTS nr. 3658/ 29 martie 2013 privind aprobarea cuantumului maximal al sumelor de bani percepute de UEFISCDI in vederea acoperirii unor costuri ale procedurii de abilitare
- Ordinul MEN nr. 4982/05 septembrie 2013 privind activitatea de conducere de doctorat
- OMEN nr. 5648/ 13 decembrie 2013 pentru modificarea art. 3 din anexa nr. 1 la Ordinul MECTS nr. 5691/13 octombrie 2011 pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare a CNATDCU în vederea evaluării tezelor de abilitare şi a modelului Cererii –tip pentru susţinerea tezei de abilitare
- O.M.E.N. nr. 4204 din 15 iulie 2013 pentru modificarea anexelor nr. 3, 5, 9, 18, 19, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34 şi 35 la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6.560/2012 privind aprobarea standardelor minimale necesare şi obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învăţământul superior şi a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare
- ORDIN nr. 3121 din 27 ianuarie 2015 privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obţinere a atestatului de abilitare
Anunţuri
LicenţăMasterDoctoratCadre didactice
Actualităţi ştiinţifice
- Un nou test măsoară nivelul inteligenţei emoţionale în contextul locului de muncă 01.12.2018
Inteligenţa emoţională poate fi un important determinant al performanţei în muncă, iar ... Mai mult
- Jocurile muzicale îmbunătățesc abilitățile lingvistice ale copiilor 24.11.2018
Conform cercetărilor efectuate la Universitatea din Helsinki, jocurile muzicale săptămânale au rolul ... Mai mult
- Elevii sunt predispuși să înregistreze succes școlar în cazul în care profesorii au percepții pozitive asupra părinților 24.11.2018
Implicarea părinților este considerată esențială pentru succesul școlar al elevilor de majoritatea ... Mai mult