Bibliografia de admitere la doctorat
Domeniul Psihologie
- Bogaty, Z, 2007, Manual de tehnici și metode în psihologia muncii și organizaționala, Editura Polirom, Iași.
- Dafinoiu, I., 2001, Elemente de psihoterapie integrativă, Polirom, Iasi,
- Dafinoiu, I., 2002, Personalitatea. Metode calitative de abordare, , Polirom Iasi.
- Dafinoiu, I., Vargha, J.L., 2005, Personalitatea. Psihoterapii scurte, Polirom, Iasi.
- Havarneanu, C., 2000, Metodologia cercetării științifice în științele sociale, Erota, Iasi.
- Ionescu, G., 1990, Psihoterapie, Ed. Științifică București,.
- Moscovici, S., (coord.), 1998, Psihologia sociala a relațiilor cu celalalt, , Polirom, Iasi
- Moscovici, S., 1994, Psihologia sociala sau mașina de fabricat zei, Polirom, Iasi
- Neculau, A.(coord.), 2004, Manual de Psihologie sociala, Polirom, Iasi
- Neculau, A.(coord.), 1996, Psihologie sociala. Aspecte contemporane, Polirom, Iasi
- Neculau, A.(coord.), 1997, Psihologia câmpului social. Reprezentările sociale, Polirom, Iasi
- Sava, F., 2004, Analiza datelor în cercetarea psihologică. Metode statistice complementare. (cap.1,2,3,4). Cluj-Napoca, ASCR.
- Stenberg, R., 2005, Manual de creativitate, Polirom, Iași.
- Stoica-Constantin, Ana, 2004, Creativitatea pentru studenți și profesori, Editura Institutului European, Iași.
- Stoica-Constantin, Ana, 2004, Conflictul interpersonal, Iași, Polirom
- Zlate, M, 2007, Tratat de psihologie organizațională și managerială, Editura Polirom, Iași.
Domeniul Științe ale Educației
- Antonesei L., 1996,. Paideia, Fundamentele culturale ale educației, Editura, Polirom, Iași.
- Bârsănescu Șt., 1976, Unitatea pedagogiei contemporane ca știință, Ediția a II-a, Editura Didactică și Pedagogică, București,
- Bârsănescu Șt., 2003, Politica culturii, Ediția a II-a, Polirom, Iași.
- Bârzea C., 1995, Arta și știința educației, Editura Didactică și Pedagogică., București.
- Cozma, T., (coord.), 2001, O nouă provocare pentru educație: interculturalitatea, Polirom, Iași.
- Cozma, T., Gherguț, A., 2000, Introducere în problematica educației integrate, Ed. Spiru Haret, Iași.
- Crețu C., 1996, Curriculum personalizat și diferențiat, Editura Polirom, Iași.
- Crețu, C., 1997, Psihopedagogia succesului, Ed. Polirom, Iași.
- Crețu, C., 2000, ediția a II-a, Teoria curriculumului și conținuturile educației, Ed. Universității "Al. I. Cuza", Iași.
- Cucoș C., 2000, Educația - dimensiuni culturale și interculturale Editura Polirom, Iași.
- Cucoș C., 2006, Pedagogie, ediția a II-a, Editura Polirom, Iași,.
- Cucos, C, 2008, Educația. Iubire, edificare, desăvârșire, Editura Polirom, Iași.
- Moise C., Cozma T., 1996, Reconstrucție pedagogică, Editura Ankarom, Iași.
- Momanu, M., 2002, Introducere în teoria educației, Polirom, Iași.
- Păun, E., Poptolea, D., (coord), 2002, Pedagogie. Fundamentări teoretice și demersuri aplicative, Polirom, Iași.
Studii relevante pentru tema de doctorat propusă de candidat, publicate în Analele UAIC, Seria Psihologie sau Științele Educației, anii 2000-2008 |
Tematică admitere doctorat
Psihologie
- Metode calitative/metode cantitative în cercetarea psihologică și evaluarea persoanei
- Probleme actuale privind cercetarea științifică în psihoterapie
- Orientări teoretice și metodologice în creativitate
- Aspecte psihosociale ale conflictelor
- Comportament organizațional
- Competența și eficiența managerială
Științele educației
- Răspunsuri ale educației la problematica lumii contemporane
- Dimensiuni contemporane ale educației
- Tradiții ale cunoașterii, teorii și modele curriculare
- Problematica identificării și a cultivării creativității și talentelor
- Teorii și strategii în educația pentru diversitate
- Educație și valori. Tematizări în educația axiologică
|