2. Proceduri de confirmare a locului (buget sau taxă)
• Taxe de achitat
Candidaţii declaraşi admişi vor achita taxa de înmatriculare în valoare de 60 lei;
Candidaţii admişi pe locurile cu taxă au obligaţia să achite cel puţin 30% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2021/2022
• Documente de depus la dosar
Candidaţii admişi la studii doctorale au obligaţia de a semna contractul de studii şi de a depune la dosarul de concurs, în perioada 22-24 sep. 2021 (între orele 13-15), următoarele acte de studii în original:
lista lucrărilor ştiinţifice ale candidatului (dacă este cazul);
atestat de cunoaştere a unei limbi străine, eliberat de către Facultatea de Litere a Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi, înainte de susţinerea examenului de admitere, cu cel puţin doi ani; excepţie fac candidaţii care au absolvit o specializare simplă sau dublă, în titulatura căreia apare o limba străină, a unei facultăţi acreditate, au testul DALF, TOFEL sau alte certificate internaţionale recunoscute;
original şi copie a certificatului de naştere;
original și copie a actului de identitate;
original și copie a certificatului de căsătorie/ de schimbare a numelui, dacă este cazul;
original - Diploma de bacalaureat;
original - Diploma de licenţă/actul echivalent şi suplimentul la diplomă/foaia matricolă;
original - Diploma de masterat/act echivalent/ adeverinţă de absolvire şi supliment la diploma/foaia matricolă/situaţie şcolară;
chitanţa de achitare a taxei de înscriere: 300 lei. Plata taxei de înscriere se poate face la BRD sau la orice altă bancă folosind date (dacă vor fi solicitate) din tabelul care se regăseşte la acest link; de asemenea, folosind datele din tabelul menţionat anterior, plata se poate face şi prin virament.
chitanţa de achitare a taxei de înmatriculare, în valoare de 60 lei;
candidaţii admişi pe locurile cu taxă trebuie să ataşeze şi chitanţa care reprezintă cel puţin 30% din taxa de şcolarizare pentru semestrul I al anului universitar 2021/2022
candidaţii din etnia rromilor vor trebui să prezinte la înscriere şi o recomandare scrisă emisă de una din organizaţiile legal constituite ale rromilor, indiferent de domeniul acesteia de activitate, care să ateste că respectivul candidat face parte din etnia rromă şi nu apartenenţa la organizaţia în cauză.
3. Semnarea contractelor de studii și a programulului de cercetare științifică
O dată cu semnarea Contractele de studii se poate semna (dacă este finalizat, după discuțiile cu conducătorul de doctorat) și Programul de cercetare științifică - „PCS” (denumirea și perioadele de susținere a celor 4 Rapoarte de cercetare). Mai multe detalii în secțiunea "Regulamente si proceduri administrative”.
10.09.2021
Depunere documente în original pentru candidaţii admişi pe locurile cu taxă
Candidaţii declaraţi ADMIS pe locurile cu TAXĂ vor aduce documentele în original, înainte de începutul anului universitar 2021-2022, după cum urmează:
cei care au participat la concursul din sesiunea iulie 2021, în perioada 13 sep-17 sep 2021, în intervalele orare: 8-12 şi 14-16;
cei care au participat la concursul din sesiunea septembrie 2021, în perioada 15 sep-17 sep 2021, în intervalele orare: 8-12 şi 14-16.
Neprezentarea actelor de studii în original, din vina exclusivă a candidatului admis, în termenul stabilit de către Facultate, duce la pierderea locului şi la neînmatriculare la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi.
Dosarul care urmează a fi depus conţine:
originalDiploma de bacalaureat, obţinută în România, sau atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D., pentru studiile efectuate în afara României.
originalFoaia matricolă (dacă diploma de bacalaureat este din seriile mai vechi, cu mediile anilor de studiu din liceu trecute pe verso, nu mai este necesară foaia matricolă) – pentru media anilor de studii din liceu.
original* şi fotocopieDiploma de licenţă/absolvire, pentru absolvenţii care doresc să se înscrie la o a doua specializare.
pentru studenţi/absolvenţi/exmatriculaţiAdeverinţă de la facultatea la care are/a avut calitatea de student/absolvent/exmatriculat, din care să rezulte următoarele:
diploma de bacalaureat, în original, este la acea facultate;
diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în original (pentru absolvenţi);
numărul de semestre urmate la buget/taxă;
numărul de semestre în care a beneficiat de bursă.
Cerere înmatriculare în an superior, în regim de plata taxei de şcolarizare, numai pentru candidaţii care au acumulat credite transferabile în calitate de student (nu în regim de certificat).
original* şi fotocopieCertificat de naştere.
original* şi fotocopieCertificat de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul).
original* şi fotocopieCartea de identitate (care atestă domiciliul în domiciliul în România) sau Paşaport (candidaţi din ţările membre UE, SEE şi Elveţia).
adeverinţa medicală tip (eliberată în ultimele 6 luni de către medicul de familie/medicul de dispensar studenţesc/medicul şcolar care să menţioneze starea de sănătate a candidatului);
două fotografii format 2/2,5.
chitanţa de achitare a taxei de înscriere - 300 lei - (taxa se achită la agenţiile BRD).
copii după extrasul de cont bancar al titularului.
dosar plic
10.09.2021
Confirmări, sesiunea septembrie 2021
Candidaţii care au fost admişi la BUGET, în sesiunea Septembrie 2021, vor confirma fizic dosarul, în zilele 10 sep., 13 sep. şi 14 sep. 2021, conform prevederilor de pe site. Candidaţii care au fost admişi la TAXĂ, vor încărca contractul şi dovada plăţii, în perioada 10 sep. - 14 sep. 2021, la link-ul.
20.08.2021
Locuri concurs admitere, sesiunea septembrie 2021
S-au afişat locurile pentru concursul de admitere, sesiunea 2021:
Formularul pentru solicitarea unui loc de cazare în căminele UAIC este din nou funcţional.
01.08.2021
Solicitare cazare
A fost activat formularul pentru solicitarea unui loc de cazare, putând completa în perioada 1 aug.-28 aug. 2021
29.07.2021
Informaţii privind solicitarea cazării pentru candidaţii admişi în sesiunea iulie 2021
Candidații admiși, care au bifat pe fișa de înscriere la admitere în câmpul "doriți cazare", dar şi candidaţii care au omis să bifeze, după încheierea etapei a 2-a de confirmare a locurilor îşi vor înscrie pe site-ul facultăţii la categoria CAZARE opţiunile pentru cămine, iar dacă sunt şi caz special, îşi vor încărca documentele cerute pentru acel caz.
Cazurile speciale pot fi cele enumerate la art 14. din Regulamentul de cazare (parte a Regulamentului Servicii pentru Studenţi), sau orfan de ambii părinţi, proveniţi dintr-o casă de copii sau din plasament familial.
Repartizarea locurilor se realizează în funcție de media de la admitere, avându-se în vedere ordinea priorităților din formularul de cazare, până la epuizarea locurilor primite.
Platforma pentru CAZARE, de pe site-ul nostru, se va deschide după încheierea etapei a 2-a de confirmare a locurilor (1 aug. - 28 aug. 2021).
Candidaţii care au trecut la BUGET, în etapa a doua, vor confirma fizic dosarul, în perioada 22 iul.-26 iul. 2021, conform prevederilor de pe site. Candidaţii care au trecut la TAXĂ, în etapa a doua, vor încărca contractul şi dovada plăţii, în perioada 22 iul.-26 iul. 2021, la link-ul.
12.07.2021
Acord afişare nume pe liste de admitere
Pentru candidaţii care se înscriu online este necesar să aleagă DA sau NU la opţiunea "Sunt de acord să-mi fie afișat numele și prenumele pe listele de admitere".
11.07.2021
Call center admitere la UAIC
În cadrul proiectului FDI Șanse egale la educație - echitate în societate! (SE3S), Cod proiect CNFIS-FDI-2021-0489 s-a înființat Call center-ul admitere la UAIC care urmărește să faciliteze parcurgerea procedurii de admitere prin oferirea de informații privind oferta educațională și suport privind procedura de înscriere online pe platforma inscriere.uaic.ro pentru sesiunea de admitere iulie 2021 si septembrie 2021.
Program funcţionare: zilnic, în perioada 6-9 septembrie 2021, intervalul orar 9:00-19:00.
Numere de telefon (apel telefonic , mesaj text , whatsapp )
Informaţii generale
| 0754.249.845
| 0754.249.846
| 0754.249.847
| 0754.249.848
| 0754.249.849
Suport tehnic platforma înscrieri
| 0754.249.850
| 0754.249.851
| 0754.249.852
| 0754.249.853
| 0754.249.854
Informaţii români de pretutindeni
| 0754.249.855
| 0754.249.856
| 0754.249.857
| 0754.249.858
| 0754.249.859
02.07.2021
Documentaţie Români de Pretutindeni
Au fost încărcate documentele aferente Admiterii pentru candidaţii români de pretutindeni, care pot fi accesate în secţiunea Documente.
22.06.2021
Masterat didactic
11.06.2021
NOU Master EVALUARE CLINICĂ, CONSILIERE ȘI PSIHOTERAPIE DE CUPLU ȘI DE FAMILIE, FILIALA FOCȘANI
2021-2023, 1 grupă
Invățământ cu frecvență
Domeniul de acreditare ARACIS: Psihologie
Cui se adresează?
Absolvenților cu licență în psihologie, psihopedagogie, medicină, asistență socială, folosofie, dar și absolvenților altor specializări care doresc să-și dezvolte cunoștințele și deprinderile necesare intervenției terapeutice sistemice în cuplu și familie.
Disciplinele studiate
Psihoterapie. Orientări şi tendinţe actuale
Consiliere psihologică
Psihoterapie sistemică
Psihologia şi terapia cuplului şi a familiei
Sexualitate normală și patologică
Psihopatologia copilului şi adolescentului
Psihoterapia copilului
Evaluare psihologică: metode psihometrie
Evaluare și diagnostic psihologic în cuplu și în familie
Psihoterapie structurală și strategică
Psihoterapia centrată pe emoții
Psihoterapie cognitiv-comportamentală
Psihoterapie transgenerațională și narativă
Psihologie pozitivă aplicată
Sensurile vieții
Comportamente și riscuri pentru sănătate
Traumă, reziliență și dezvoltare postraumatică
Metodologia cercetării ştiinţifice
Etică și integritate academică
Stagiu clinic
Competențe profesionale
Realizarea relației terapeutice la nivel individual, de cuplu și familial.
Evaluare, diagnoză și utilizarea instrumentelor psihometrice.
Elaborarea planului terapeutic și realizarea intervenţiei: explorarea situațiilor problemă, a soluţiilor potenţiale, optimizarea proceselor intrapersonale și interpersonale.
Evaluarea procesului și a rezultatelor terapeutice.
Comunicarea orală a rezultatelor și redactarea rapoartelor scrise.
Elaborarea de studii și rapoarte de cercetare.
Respectarea eticii și a standardelor deontologice ale profesiei de psiholog.
Condiții de admitere (la fel ca si la celelalte mastere)
Nota de admitere la master va fi obținută prin însumarea a:
60% media de la licența și
40% nota pentru portofoliu (scrisoarea de intenție și CV).
Detalii suplimentare privind Admiterea veţi găsi accesând linkul.