Proiecte

Proiecte de cercetare:

  1. Diaconu-Gherasim, LR. (2021-2023). Tranziția la școala gimnazială: O abordare longitudinală care investighează factorii de risc și protectivi.” , PN-III-P4-ID-PCE-2020-2963. PIs. Elliot A. (University of Rochester) & Laura Brumariu (Adelphi University, USA)
  2. Diaconu-Gherasim, L.R., Tepordei A.M., Mairean, C, Labăr, A., Vîrga D. & Gavreliuc A. (Univirsitatea de Vest, RO), Elliot A. (University of Rochester). Factori motivaționali și emoționali ai adaptării academice”Studiu Longitudinal (2019-2023).
  3. Diaconu-Gherasim, L.R., Mairean C, Zancu AS. & Brumariu L. Factori psihologici si implicatii psiho-sociale in contextul pandemiei COVID-19. Studiu longitudinal
  4. Mairean C. (2018-2020): Stresul posttraumatic la victime ale accidentelor rutiere: analiză și modalități de intervenție” , PN-III-P1- 1.1-PD2016-0902
  5. Diaconu-Gherasim, L.R & Petru C (UBB ) Optimism si retele sociale. (2019-2022)
  6. Diaconu-Gherasim, L.R & Laura Brumariu (Adelphi University, USA) Separarea parentală şi dezvoltarea socială şi emoţională a copiilor (2014-2015)
  7. Diaconu-Gherasim, L.R & Laura Brumariu (Adelphi University, USA) & Katherine Kerns (Kent University, USA) (2015-2016), Caracteristicile familiei si dezvoltarea şcolară şi emoţională a copiilor
  8. Mairean C. (2014–2015). Director de proiect Amintiri false. Implicații pentru domeniul clinic. Proiect câștigat în cadrul competiției pentru granturi interne de cercetare, organizate de Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, România.
  9. Mairean C. (2014 –2015). Bursier postdoctoral în cadrul proiectului de cercetare Modalităţi de promovare a rezilienţei prin controlul emoţiilor şi gândurilor intruzive în contextul expunerii vicariante la stres, Academia Română, Filiala Iași.
  10. Gherasim L. Atribuire şi reatribuire în determinarea performanţelor şi dispoziţiei afective la copii: perspectivă ecologică, PN II idei PCE, cod 2026, finanţat CNCSIS (2008-2011).
Sari la conținut