Categoria: Generalităţi

Documente de incărcat în luna februarie

Postat: 02.02.2024 13:55

Următoarele formulare vor putea completate:

  1. în perioada 5-7 februarie 2024
    • cereri de restante
  2. în perioada 5-9 februarie 2024:
    • cereri de reinmatriculare
    • cereri de transfer
  3. în perioada 19-22 februarie 2024:
    • documente pentru licenţă şi disertaţie, sesiunea Februarie 2024

Înrolare studenţi

Postat: 29.09.2023 19:42
S-a realizat înrolarea studenţilor. Pentru că s-a schimbat modul de realizare a parolei, vă rugăm să citiţi detaliile de la pagina Ajutor.

Despre numerele matricole pentru anul I, şi înrolarea tuturor studenţilor

Postat: 29.09.2023 19:00

În scurt timp, studenţii de anul I vor putea să verifice numerele matricole, folosind formularul de pe prima pagină.

De asemenea, înrolarea tuturor studenţilor va fi realizată simultan.

Ambele acţiuni vor fi înştiinţate printr-un anunţ, aici.

Înscrieri la disciplinele opţionale pentru anul universitar 2023-2024

Postat: 09.05.2023 12:36 | Actualizat: 09.05.2023 15:38

Anunţ valabil pentru studenţii din:

  • anii 1 şi 2, pentru specializările: Psihologie (IF şi ID), Pedagogie, PPS, PIPP (IF şi ID)
  • anul 1 de la master

În perioada 08 mai–18 iunie 2023 se fac înscrierile la disciplinele opţionale care se vor studia în anul universitar 2023-2024.

Formularul pentru alegerea disciplinelor se poate completa, în această perioadă. După logare, fiecare student va putea sa aleagă, din pachetele de opționale afişate, acele discipline pe care dorește să le studieze, în funcţie de particularităţile fiecărei specializări/an de studiu.

În cazul în care o disciplină opţională nu întruneşte un număr minim de 25 de studenţi înscrişi, acea disciplină nu se poate susţine, iar studenţii respectivi vor putea să se reînscrie la altă disciplină opţională, pe bază de cerere, la începutul fiecărui semestru (în primele 10 zile lucrătoare) din anul universitar 2023-2024.

[Centrul de Învățare Learn & Connect] Activități pentru studenții înmatriculați în anul I aprilie-mai 2023

Postat: 13.04.2023 12:02 | Actualizat: 13.04.2023 15:03
Click pe link, pentru detalii: https://wp.me/par00m-csM

Programul de Burse și Premii „Henri Coandă” pentru elevi și studenți

Postat: 31.03.2023 12:21

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a lansat la data de 27 martie, programul de Burse și Premii „Henri Coandă” pentru elevi și studenți.

Bursele „Henri Coandă” se adresează elevilor și studenților din România care participă la competiții internaționale care presupun realizarea unei soluții tehnice (bun, serviciu sau aplicație specifică cercetării aplicative și inovării). Aceștia vor putea fi sprijiniți prin intermediul unei burse de cercetare, în valoare maximă de 100.000 de lei, fiind posibilă acordarea unui număr maxim de 20 burse de cercetare (pentru 20 echipe de elevi și studenți), în limita maximă a bugetului alocat. Dacă în următoarele 12 luni elevii și/sau studenții urmează să participe la o astfel de competiție, în echipă de minimum doi, aceștia pot aplica pentru Bursa de cercetare Henri Coandă.

Pentru mai multe detalii, accesaţi linkul.

Termen depunere cereri echivalare la ID

Postat: 05.10.2022 06:11 | Actualizat: 16.01.2023 13:58
Studenţii de la ID vor putea depune cererile de echivalare până la data de 30.10.2022.

Înrolare studenţi anul universitar 2022-2023

Postat: 22.09.2022 06:35 | Actualizat: 26.09.2022 21:12
UPDATE:
Aflarea numărului matricol se poate realiza folosind CNP-ul şi e-mail-ul cu care v-aţi înregistrat la Admitere, pe formularul de pe Portal.
Portalul este necesar, în principal, pentru încărcarea anumitor documente sau completarea de formulare, în anumite perioade.

Criterii specifice pentru acordarea de burse în anul universitar 2022-2023

Postat: 03.08.2022 21:57 | Actualizat: 03.04.2023 13:27
Ȋn conformitate cu prevederile Regulamentului de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți, al Universității “Alexandru Ioan Cuza“ din Iași, regăsiți mai jos criteriile specifice ale Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, necesare la repartizarea cuantumurilor burselor, ȋncepȃnd din anul universitar 2022-2023. Pentru mai detalii vă rugăm să accesaţi linkul.

Prelungire perioadă alegere discipline opţionale

Postat: 14.06.2022 09:43 | Actualizat: 06.07.2022 18:20
Alegerea disciplinelor opţionale pentru anul universitar 2022-2023 se poate face până pe 19 iunie.

Aprecierea anuală a activităţii personalului didactic

Postat: 16.05.2022 17:29 | Actualizat: 22.09.2022 09:36

În perioada 16 mai-5 iunie 2022 se realizează aprecierea anuală a activităţii personalului didactic de către studenţi. Formularul necesar acestei evaluări poate fi accesat dând clic pe acest link.

În scopul garantării confidenţialităţii nu este necesară logarea pe Portal, introducerea numărului matricol având doar rolul de a confirma că sunteţi student al Facultăţii noastre.

Locaţii pentru cursul gratuit de pregătire și instruire cu privire la oferirea primului ajutor

Postat: 09.05.2022 12:41 | Actualizat: 16.05.2022 20:29

Locaţiile unde se susține cursul gratuit de pregătire și instruire cu privire la oferirea primului ajutor, vineri, 13 mai 2022:

  • intervalul orar 12.00-14.00corp B, amfiteatrul B6, etajul 2
  • intervalul orar 14.00-16.00corp D, amfiteatrul D IV, etaj

Curs gratuit de pregătire și instruire cu privire la oferirea primului ajutor

Postat: 12.04.2022 12:42 | Actualizat: 16.05.2022 20:30

Vineri, 13 mai 2022, ȋn sala S8 (parter, corp D) se va organiza un curs gratuit de pregătire și instruire cu privire la oferirea primului ajutor.

Cursul va fi susținut de reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Mihail
Sturdza” al Județului Iași.

Doritorii se pot ȋnscrie pentru intervalul orar preferat: 12.00-14.00 sau
14.00-16.00.

Cursul de instruire va dura 2 ore și se va organiza cu o grupă de 40 de cursanți. El va consta ȋn:

  • cunoașterea modului de acțiune în cazul salvării unei victime și procedura ce trebuie urmată;â
  • ȋnsușirea deprinderilor necesare pentru intervenția în mod corect față de o victimă, ȋn vederea
    acordării primului ajutor medical;
  • identificarea factorilor de risc existenți în momentul intervenției;
  • cunoașterea modului de acțiune ȋn cazul apariției unor situații de urgențe civile.

Sectiunea DOCUMENTE INCARCATE

Postat: 30.05.2021 09:50 | Actualizat: 13.07.2021 07:55
După ce aţi finalizat încărcarea şi documentelor, vă rugăm să verificaţi şi secţiunea "Documente încărcate". Astfel, veţi avea garanţia că s-a realizat bine operaţiunea.
Portal | FPSE | UAIC © 2024
luni, 22.04.2024