Raport sintetic privind evaluarea activității cadrelor didactice de către studenți în anul universitar 2016-2017

La sfârşitul anului universitar 2016-2017 au fost evaluate 126 activităţi de tip curs, seminar sau laborator. Rezultatele chestionarelor completate de către studenți indică un punctaj global de 3.39 din 4.00. Cel mai mare număr de răspunsuri au fost obținute de la studenţii din anul I licenţă, în comparaţie cu anii II si III şi cu studenții de la master.

 

Studenţii au apreciat profesorii care au propus conținuri consistente bazate pe bibliografie actuală, i-au ajutat cu explicaţii suplimentare pentru anumite aspecte teoretice cu un grad de dificultate mai ridicat. De asemenea, au apreciat aplicațiile variate de la curs/seminar/laborator pentru noţiunile teoretice predate.

 

Legat de aspectele negative, răspunsurile studenţilor au evidențiat numărul insuficient de activități de consultații în anumite situații, atitudinea foarte exigentă a unor profesori față de studenți, strictețea în acordarea notelor. Unii dintre studenți au semnalat diferența de dificultate între problemele abordate şi discutate la curs/seminar şi subiectele date la examen.

 

În cazul materiilor cu un procentaj mic de promovabilitate, aprecierile studenților au fost diverse: cei care au avut o frecventa mai mare la curs şi seminar au apreciat de cele mai multe ori activitatea profesorilor și sprijinul primit, în timp ce studenții cu o frecvență mai scăzută au acordat punctaje mai mici, de multe ori nejustificat, activității profesorilor.