Volum aniversar dedicat împlinirii a 10 ani de la înfiinţarea Facultăţii

Cuprins

coperta

  • Prefaţa
  • Adrian Neculau – Echipa de înaltă performanţă şi demolatorii ei
  • Constantin Cucoş – Gânduri despre discipolat şi iubirea pedagogică
  • Luminiţa Iacob – Psihologia umanistă şi modelele acţiunii pedagogice
  • Vasile Pavelcu – Despre paradoxe
  • Constantin Sălăvăstru – Vasile Pavelcu sau despre deschiderea psihologiei spre filosofie şi logică
  • Stela Teodorescu – La conception psychologique de Pierre Janet sur la personnalité.   Analyse  critique
  • Teodor Cozma, Nicoleta-Laura Popa, Simona Butnaru – Formarea competenţei interculturale. Perspective de aplicare a modelului experienţial
  • Andrei Cosmovici – Cu privire la clasificarea şi valoarea „unităţilor tematice” descrise de H. Thomae
  • Liviu Antonesei – The University – from the Declaration of Mission to the Principles of Management
  • Ion Dafinoiu – L’utilisation thérapeutique du temps
  • Carmen Creţu – Psihopedagogia talentelor – prezent şi viitor
  • Alois Gherguţ – Perspective noi şi practici moderne în psihopedagogia specială
  • Dorina Sălăvăstru – Fundamente epistemologice ale discursului didactic: Rolul explicaţiei în prezentarea faptelor psihologice
  • Liliana Stan – Dinamism existenţial şi etos pedagogic
  • Ştefan Boncu – Cercetări asupra devianţei tolerate
  • Iolanda Tobolcea, Adina Karner-Huţuleac, Camelia Puzdriac, Daniela Zaharia, Cornel Celmare – Actualităţi şi perspective în logopedia ieşeană. Aplicaţii informatice  în practica logo-terapeutică
  • Constantin Petrovici – Proposition pour une nouvelle méthodologie d’évaluation et d’attestation professionnelle des instituteurs débutants en Roumanie
  • Daniela Muntele Hendreş – Învăţarea disciplinelor psihologice, posibilă resursă pentru starea psihologică de bine