Cuprins
- Prefaţa
- Adrian Neculau – Echipa de înaltă performanţă şi demolatorii ei
- Constantin Cucoş – Gânduri despre discipolat şi iubirea pedagogică
- Luminiţa Iacob – Psihologia umanistă şi modelele acţiunii pedagogice
- Vasile Pavelcu – Despre paradoxe
- Constantin Sălăvăstru – Vasile Pavelcu sau despre deschiderea psihologiei spre filosofie şi logică
- Stela Teodorescu – La conception psychologique de Pierre Janet sur la personnalité. Analyse critique
- Teodor Cozma, Nicoleta-Laura Popa, Simona Butnaru – Formarea competenţei interculturale. Perspective de aplicare a modelului experienţial
- Andrei Cosmovici – Cu privire la clasificarea şi valoarea „unităţilor tematice” descrise de H. Thomae
- Liviu Antonesei – The University – from the Declaration of Mission to the Principles of Management
- Ion Dafinoiu – L’utilisation thérapeutique du temps
- Carmen Creţu – Psihopedagogia talentelor – prezent şi viitor
- Alois Gherguţ – Perspective noi şi practici moderne în psihopedagogia specială
- Dorina Sălăvăstru – Fundamente epistemologice ale discursului didactic: Rolul explicaţiei în prezentarea faptelor psihologice
- Liliana Stan – Dinamism existenţial şi etos pedagogic
- Ştefan Boncu – Cercetări asupra devianţei tolerate
- Iolanda Tobolcea, Adina Karner-Huţuleac, Camelia Puzdriac, Daniela Zaharia, Cornel Celmare – Actualităţi şi perspective în logopedia ieşeană. Aplicaţii informatice în practica logo-terapeutică
- Constantin Petrovici – Proposition pour une nouvelle méthodologie d’évaluation et d’attestation professionnelle des instituteurs débutants en Roumanie
- Daniela Muntele Hendreş – Învăţarea disciplinelor psihologice, posibilă resursă pentru starea psihologică de bine