Raport sintetic privind evaluarea activității cadrelor didactice de către studenți în anul universitar 2019-2020

La sfârşitul anului universitar 2019-2020 au fost evaluate 37 activităţi de tip curs, seminar sau laborator, un număr semnificativ mai redus decât în anii universitari anteriori, pe fondul reorganizării activităților didactice impuse de primul val pandemic.

 

Punctajele medii obținute pe baza administrării chestionarelor de evaluare a activităților didactice de către studenți indică un punctaj global de 3.89 din 4.00. Cel mai mare număr de răspunsuri au fost obținute de la studenţii înmatriculați în anul I la programe de studii de licenţă, iar recomandările narative s-au înregistrat în special în cazul disciplinelor percepute ca fiind mai dificile, în condițiile abordării mixte sincrone și asincrone a activităților de studiu pe platforme informatice diverse, care a marcat cel de-al doilea semestru în contextul suspendării interacțiunilor didactice față în față.

 

Aprecierile pozitive ale studenţilor au vizat în special flexibilitatea cadrelor didactice în abordarea conținuturilor și în reorganizarea evaluării continue și finale, precum și disponibilitatea de utilizare a unor modalități de comunicare diverse.

 

În ceea ce privește aspectele negative, răspunsurile studenţilor au pus în lumină sincope în reorganizarea activităților didactice și întârzieri în comunicarea mediată de tehnologie.