Anunţ privind completarea fişelor semestriale, sem. 2

În perioada 14.04-08.05.2022, vă rugăm să accesaţi Portalul (necesită logare), de unde veţi descărca fişa de înscriere semestrială, veţi completa, semna, scana şi încărca în formularul respectiv (puteţi descărca fişa semestrială şi de mai jos).

 

După acţionarea butonului “Accesaţi contul”, veţi găsi mici instrucţiuni de accesare.

 

 

Studii de licenţă

Psihologie, anul I .
Psihologie, anul II .
Psihologie, anul III .
Pedagogie, anul I .
Pedagogie, anul II .
Pedagogie, anul III .
Psihopedagogie specială, anul I .
Psihopedagogie specială, anul II .
Psihopedagogie specială, anul III .
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar, anul I .
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar, anul II .
Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar, anul III .

 

Studii de master

Evaluarea, formarea şi consilierea psihologică a personalului, anul I .
Evaluarea, formarea şi consilierea psihologică a personalului, anul II .
Evaluare clinică, consiliere şi psihoterapie de cuplu şi familie, anul I .
Evaluare clinică, consiliere şi psihoterapie de cuplu şi familie, anul II .
Evaluare clinică, consiliere şi psihoterapie de cuplu şi familie, anul I – Focșani .
Psihologie clinică şi psihoterapie, anul I .
Psihologie clinică şi psihoterapie, anul II .
Psihologie educaţională şi consiliere, anul I .
Psihologie educaţională şi consiliere, anul II .
Diagnoză şi intervenţie la persoanele cu cerinţe speciale, anul I .
Diagnoză şi intervenţie la persoanele cu cerinţe speciale, anul II .
Didactici aplicate pentru învăţământul primar, anul I .
Didactici aplicate pentru învăţământul primar, anul II .
Educaţie timpurie, anul I .
Educaţie timpurie, anul II .
Politici şi management în educaţie, anul I .
Politici şi management în educaţie, anul II .
Masterat Didactic în Educație Fizică și Sport, anul I .
Masterat Didactic în Educație Fizică și Sport, anul II .
Masterat Didactic în Teologie Ortodoxă, anul II .
Masterat Didactic în Biologie, anul II .
Masterat Didactic în Geografie, anul II .