Etapa 2 – Verificare documente de încărcat

Această etapă are rolul de a te ajuta să faci un inventar al documentelor pe care, în etapa următoare, le vei încărca.

Acte necesare la înscriere:

 

Pentru a inventaria vizual mai bine documentele pregătite a fi încărcate poţi bifa caseta din dreptul fiecărui document care este pregătit de încărcare; astfel, vei remarca mai uşor documentele lipsă.

Denumire document Observaţii
Fişă de înscriere [descărcare din etapa anterioară]
După descărcare şi completare, va fi semnată şi scanată
Carte de identitate  
Certificat de naştere  
Certificat de căsătorie [dacă este cazul]
Declaraţie pe propria răspundere privind completarea pe actele de studii şi cu numele de căsătorie [descărcare din etapa anterioară – obligatoriu pentru studentele căsătorite]
După descărcare şi completare, va fi semnată şi scanată
Lucrarea de absolvire/licenţă/disertaţie  
Declaraţie privind originalitatea conţinutului lucrării de absolvire /licenţă/disertaţie vizată de coordonator [descărcare din etapa anterioară]
După descărcare şi completare, va fi semnată şi scanată
Chitanţa de plată a taxei de repetare a examenului de absolvire/licenţă/disertaţie: 200 RON. [dacă este cazul]

Toate documentele care vor fi încărcate trebuie să fie salvate în format .pdf, dimensiunea lor fiind de maxim 8mb.

Aşadar, dacă toate aceste documente sunt scanate poţi trece la etapa următoare, adică etapa 3, din meniu.