Deficienţele senzoriale, fizice şi psihocomportamentale

Aspecte psihopedagogice

Lucrarea ofera o introducere sistematica in problemele copiilor cu CES, avand in vedere patru deficiente: de auz, de vaz, de motricitate/psihomotricitate si de comportament. Deficientele amintite sunt abordate descriptiv, din perspectiva fiziologica si psihologica, dar si normativ, din perspectiva pedagogica, a interventiilor educative. In elaborarea cartii autorul a valorificat formarea academica initiala (este absolvent al specializarii Psihopedagogie Speciala din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei de la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi) si de experienta practica directa acumulata in primii ani de activitate profesionala.
Cartea se doreste a fi un manual, un ghid care sa vina in sprijinul:
– studentilor de la sectiile de psihopedagogie speciala din universitati;
– parintilor care au copii cu deficientele prezentate;
– cadrelor didactice care lucreaza cu copii cu deficiente;
– profesorilor de alte specializari care lucreaza in scolile speciale care educa copii cu astfel de deficiente.