Formarea continuă a cadrelor didactice în sistem e‑learning
Analize, principii, modele
- Georgeta DIAC
- 2009
- Ed. Universităţii "Al. I. Cuza" din Iaşi
- 978-973-703-410-6
Volumul de faţă constituie rezultatul unuor activităţi de cercetarea şi documentare efectutate timp de doi ani (2007-2008) de un grup de pedagogi şi psihologi de la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”din Iaşi şi de câţiva colaboratori externi, doctoranzi de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, dedicaţi studiului unora dintre subiectele analizate. Temele propuse în prezentul volumul reprezintă rezultatul unor activităţi incluse în proiectul de cercetare „Modele curriculare ale perfecţionării psihopedagogice a personalului didactic din învăţământul preuniversitar în sitem e-learning”, proiect finanţat de CNCSIS.